Naslov: | Vključevanje knjižnično informacijskih znanj v pouk biologije v osnovni šoli |
---|
Avtorji: | ID Gaberšek, Sabina (Avtor) ID Šorgo, Andrej (Mentor) Več o mentorju... |
Datoteke: | MAG_Gabersek_Sabina_2018.pdf (1,45 MB) MD5: 3EEC87F13981FD578F2C1028CCE0AF1B PID: 20.500.12556/dkum/7449449c-2d7f-4207-85f5-a14c33aa9c9f
|
---|
Jezik: | Slovenski jezik |
---|
Vrsta gradiva: | Magistrsko delo/naloga |
---|
Tipologija: | 2.09 - Magistrsko delo |
---|
Organizacija: | FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
|
---|
Opis: | Namen naše naloge je ugotoviti ali učenci zapuščajo osnovno šolo informacijsko pismeni in v kolikšni meri pripomore pouk biologije k njihovi informacijski pismenosti. Ali poznajo Kooperativni online bibliografski sistem COBISS+ in ga tudi uporabljajo, pišejo seminarske/raziskovalne naloge ali referate pri pouku biologije in ali znajo citirati vire, katere Google produkte uporabljajo najpogosteje in ali sploh poznajo pomen informacijske pismenosti. Zanimalo nas je tudi, če obstajajo tudi razlike med tistimi, ki so/niso obiskovali izbirnega predmeta Informacijsko opismenjevanje. Zajeli smo vzorec 349 devetošolcev iz različnih osnovnih šol v Sloveniji. Na podlagi rešenih anketnih vprašalnikov in neparametričnih testov smo ugotovili, da v večini poznajo pomen informacijske pismenosti, vendar zelo redko ali nikoli ne sodelujejo s knjižničarjem med poukom biologije. Še redkeje obiščejo knjižnico. Posledično je le polovica učencev vsaj enkrat napisala seminarsko nalogo/raziskovalno nalogo/referat pri pouku biologije. Težave imajo pri zapisu virov, velika večina jih ne zna razbrati iz zapisa vira, za kateri vir gre. Slabo poznajo Kooperativni online bibliografski sistem COBISS+ in njegovo uporabo. K informacijski pismenosti učencev ni, v večji meri, pripomogel izbirni predmet Informacijsko opismenjevanje, saj ga je obiskovala le nekaj učencev. Obstajajo statistično značilne razlike glede na spol, na najpogostejšo oceno pri pouku biologije v osmem in devetem razredu in obiskovanje izbirnega predmeta Informacijsko opismenjevanje. |
---|
Ključne besede: | Knjižnična informacijska znanja, biologija, učni načrt, informacijska pismenost, osnovna šola. |
---|
Kraj izida: | Maribor |
---|
Založnik: | [S. Gaberšek] |
---|
Leto izida: | 2018 |
---|
PID: | 20.500.12556/DKUM-71133 |
---|
UDK: | 37.091.3:57/59:659.2:003-057.874(043.2) |
---|
COBISS.SI-ID: | 24020744 |
---|
NUK URN: | URN:SI:UM:DK:KSFORPFX |
---|
Datum objave v DKUM: | 20.09.2018 |
---|
Število ogledov: | 1504 |
---|
Število prenosov: | 117 |
---|
Metapodatki: | |
---|
Področja: | FNM
|
---|
:
|
Kopiraj citat |
---|
| | | Skupna ocena: | (0 glasov) |
---|
Vaša ocena: | Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom. |
---|
Objavi na: | |
---|
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše
podrobnosti ali sproži prenos. |