Title: | Preference matematičnih nalog pri učencih 6. razreda |
---|
Authors: | ID Trogar, Barbara (Author) ID Antolin Drešar, Darja (Mentor) More about this mentor...  |
Files: | MAG_Trogar_Barbara_2018.pdf (690,62 KB) MD5: BF0ECD536A290D24CA60CDCD854C099A PID: 20.500.12556/dkum/19fb90fb-3b18-4681-b402-6dd1fe82130d
|
---|
Language: | Slovenian |
---|
Work type: | Master's thesis/paper |
---|
Typology: | 2.09 - Master's Thesis |
---|
Organization: | PEF - Faculty of Education
|
---|
Abstract: | Magistrsko delo se nanaša na matematične naloge, ki so pomemben del matematičnega izobraževanja.
V teoretičnem delu magistrskega dela sem v prvem delu primerjala slovenski in kitajski šolski sistem, opredelila predmet matematike, njen pomen v izobraževanju ter predstavila splošne cilje, matematične vsebine in sklope, ki jih učenci obravnavajo v drugem vzgojno-izobraževalnem obdobju v slovenskem šolskem sistemu.
Opisala sem tudi vrste matematičnih problemov, s katerimi se srečujejo pri reševanju nalog.
V empiričnem delu sem predstavila rezultate raziskave, ki je bila zasnovana po vzoru raziskovalcev Seaha in Barkatsasa (2012), ki sta raziskovala priljubljenost določenih tipov matematičnih nalog med kitajskimi osnovnošolci. S pomočjo anketnega vprašalnika sem skušala ugotoviti, kateri tip matematičnih nalog je učencem šestega razreda bolj oziroma manj všeč. Učenci so lahko izbirali med reprezentativnimi nalogami, kontekstualiziranimi nalogami ali nalogami odprtega tipa.
V raziskavo je bilo vključenih 174 učencev šestih razredov iz štirih različnih slovenskih osnovnih šol. Rezultati so pokazali, da so na področju aritmetike in algebre učencem najbolj všeč matematične naloge odprtega tipa, sledijo jim naloge reprezentativnega tipa, najmanj pa so jim všeč naloge s kontekstualiziranim tipom. V drugem sklopu so rezultati pokazali, da so učencem na področju geometrije in merjenja najbolj všeč matematične naloge odprtega tipa, sledijo jim naloge kontekstualiziranega tipa, najmanj pa so jim všeč naloge reprezentativnega tipa. |
---|
Keywords: | Matematika, učenci, 6. razred, matematične naloge, tipi nalog |
---|
Place of publishing: | Maribor |
---|
Publisher: | [B. Trogar] |
---|
Year of publishing: | 2018 |
---|
PID: | 20.500.12556/DKUM-71122  |
---|
UDC: | 37.091.2./.3:51(043.2) |
---|
COBISS.SI-ID: | 24025096  |
---|
NUK URN: | URN:SI:UM:DK:L2GDW94D |
---|
Publication date in DKUM: | 24.09.2018 |
---|
Views: | 1203 |
---|
Downloads: | 100 |
---|
Metadata: |  |
---|
Categories: | PEF
|
---|
:
|
Copy citation |
---|
| | | Average score: | (0 votes) |
---|
Your score: | Voting is allowed only for logged in users. |
---|
Share: |  |
---|
Hover the mouse pointer over a document title to show the abstract or click
on the title to get all document metadata. |