| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:Dobre prakse pri razvoju računalniških iger
Avtorji:ID Horvat, Luka (Avtor)
ID Črepinšek, Matej (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf MAG_Horvat_Luka_2018.pdf (4,21 MB)
MD5: D6B37A6556758711DCD7B0553B6DA5D5
PID: 20.500.12556/dkum/a3d7dca1-25f7-47d8-8304-98068b002e52
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga (mb22)
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Opis:Magistrsko delo predstavi metode in prakse, potrebne za razvoj računalniških iger. Najprej opišemo orodja, ki so nam na voljo od samega začetka koncipiranja do konca razvoja. Zatem se posvetimo tehnični implementaciji in dokumentaciji ustaljenih metod ter praks v treh orodjih: RayLib, LibGDX in pogon Unity. Za potrebo demonstracij opisanih metod implementiramo igro Breakout v vseh treh orodjih in končni izdelek tudi opišemo.
Ključne besede:računalniška igra, metode, prakse, RayLib, LibGDX, Unity
Leto izida:2018
Založnik:L. Horvat
Izvor:[Maribor
PID:20.500.12556/DKUM-71096 Novo okno
UDK:004.388-4:004.42(043.2)
COBISS.SI-ID:21718294 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:BKVEGVKA
Datum objave v DKUM:23.08.2018
Število ogledov:937
Število prenosov:105
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:KTFMB - FERI
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.sl
Opis:To je standardna licenca Creative Commons, ki daje uporabnikom največ možnosti za nadaljnjo uporabo dela, pri čemer morajo navesti avtorja.
Začetek licenciranja:11.07.2018

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Good practices for computer game development
Opis:The thesis focuses on demonstrating good practices required for game development. We first introduce the different tools that are available to us from the start of development till the end. After that, we focus on the technical implementation and documentation of the standard practices using three different tools: RayLib, LibGDX and Unity engine. For the purpose of demonstrating the documented practices, we also implement the game Breakout in all three tools and document the final product in the end.
Ključne besede:computer game, practices, RayLib, LibGDX, Unity


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici