| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Analiza razvoja nekaterih gibalnih sposobnosti in telesnih razsežnosti različno gibalno dejavnih in prehranjenih otrok v starosti od četrtega do šestega leta
Avtorji:ID Breg, Ksenija (Avtor)
ID Marinšek, Miha (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf VS_Breg_Ksenija_2018.pdf (948,20 KB)
MD5: BFD33FAD2DB8B3EFDDD1D947179BC635
PID: 20.500.12556/dkum/cbad5e17-7529-4f1f-ae53-3845b0982325
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:Namen diplomskega dela Analiza razvoja nekaterih gibalnih sposobnosti in telesnih razsežnosti različno gibalno dejavnih in prehranjenih otrok v starosti od četrtega do šestega leta je s pomočjo longitudinalne študije analizirati nekatere gibalne sposobnosti in telesne razsežnosti otrok v obdobju dveh let. V teoretičnem delu diplomske naloge so predstavljeni gibalni in telesni razvoj predšolskih otrok ter dejavniki, ki vplivajo na ti dve dimenziji razvoja. Neslučajnostni raziskovalni vzorec (N = 23) je iz konkretne populacije od štiri do šest let starih otrok. Merski instrument predstavljajo testi gibalnih sposobnosti (odvisna spremenljivka). Neodvisni spremenljivki predstavljata obiskovanje dodatne športne dejavnosti in hranjenost otrok. Z uporabo analize variance (ANOVA) in t-testa je bilo ugotovljeno: da otroci, ki obiskujejo dodatne športne dejavnosti, hitreje napredujejo v gibalnem razvoju kot otroci, ki teh dejavnosti ne obiskujejo; da se rezultati meritev telesnih razsežnosti otrok, ki obiskujejo dodatne športne dejavnosti, statistično značilno ne razlikujejo od rezultatov otrok, ki teh dejavnosti ne obiskujejo (p ≥ 0,319); da normalno hranjeni otroci v obdobju dveh let manj napredujejo v gibalnem razvoju kot prekomerno hranjeni otroci. Prvi dve ugotovitvi sta potrdili naše domneve, zadnja ugotovitev pa je našo domnevo zavrnila.
Ključne besede:predšolski otrok, testi gibalnih sposobnosti, telesne razsežnosti, dodatna športna dejavnost, prehranjenost otrok
Kraj izida:Maribor
Založnik:[K. Breg]
Leto izida:2018
PID:20.500.12556/DKUM-71052 Novo okno
UDK:796.012.1-053.4(043.2)
COBISS.SI-ID:24012296 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:GH6ZJCFA
Datum objave v DKUM:21.09.2018
Število ogledov:1302
Število prenosov:242
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:PEF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:04.07.2018

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Development analysis of certain motor abilities and physical characteristics of diversely motor active and nourished children aged four to six
Opis:The aim of my thesis Development analysis of certain motor abilities and physical characteristics of diversely motor active and nourished children aged four to six was to analyze certain motor abilities and physical characteristics of diversely motor active and nourished children aged four to six using the longitudinal study. Theoretical part of the thesis presents motor and physical development of preschool children and the factors that influence the two dimensions of this development. The non-probability survey sample (N=23) was chosen from the actual population of children aged four to six. Tests of motor abilities (dependent variable) present the measurement instrument of the survey. Attendance at additional sport activity and nourishment of children present the independent variables. The use of ANOVA analysis and t-test shows that children who attend the additional sport activity develop faster than those children who do not attend it. Furthermore it shows that the results of measuring physical characteristics do not statistically vary for children who attend the additional sport activity and those who do not attend it. Finally it shows that children in these two years who are normally nourished advance faster in motor development compared to children who are excessively nourished. Our assumptions have been proven by the first and the second research findings; the latter research finding has declined our assumption.
Ključne besede:preschool child, motor abilities tests, physical characteristics, additional sport activity, nourishment of children


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici