| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:Modeliranje in optimizacija distribucijskega omrežja za transport modnih izdelkov
Avtorji:Bratina, Tadej (Avtor)
Kramberger, Tomaž (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Rupnik, Bojan (Komentor)
Datoteke:.pdf UN_Bratina_Tadej_2018.pdf (1,83 MB)
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga (mb11)
Organizacija:FL - Fakulteta za logistiko
Opis:V diplomskem delu smo se osredotočili na analizo nekaterih značilnosti distribucijskega omrežja slovenskega trgovca z modnimi izdelki in na izgradnjo ter optimizacijo modela njegovega distribucijskega omrežja. Zaradi zapletenosti procesa pridobivanja podatkov in kompleksne kvantitativne optimizacijske metodologije smo se osredotočili na zgolj 9 vozlišč distribucijskega omrežja, ki sicer dobro predstavljajo značilnosti in karakteristike omrežja ter omogočajo vpogled v delovanje podjetja, ki se ukvarja s prodajo modnih izdelkov, za izvajanje transportnih storitev pa najema zunanje izvajalce. V diplomskem delu smo do potankosti predstavili kvantitativno metodologijo, ki smo jo uporabili za izgradnjo optimizacijskega modela distribucijskega omrežja, prav tako pa smo transparentno predstavili način pridobivanja podatkov, ki smo jih pridobili z zgrajenega modela distribucijskega omrežja v geografskem informacijskem sistemu, s strani slovenskega trgovca z modnimi izdelki in s strani mednarodnega logističnega in transportnega podjetja. Na podlagi pridobljenih podatkov smo lahko do potankosti analizirali značilnosti distribucijskega omrežja, izgradili kvantitativni model in ga optimizirali s pomočjo Excelovega Reševalnika, na koncu pa tudi predstavili optimalne rešitve oz. organizacijske verzije enostavnega in kombiniranega modela distribucijskega omrežja. Najpomembnejša ugotovitev diplomskega dela je, da obstajajo pomembne razlike med karakteristikami stroškovnih podatkov, če so ti podani s strani transportnega podjetja, ali pa so podani s strani podjetja, ki za transport najema zunanje izvajalce. Ko so podatki podani s strani transportnega podjetja, vedno obstaja močna korelacija med transportno razdaljo in stroški transporta, medtem ko te korelacije pri podatkih slovenskega trgovca z modnimi izdelki praktično ni. To se pokaže tudi v optimalnih rešitvah modela distribucijskega omrežja, ugotovitev pa nasprotuje dosedanjim rezultatom preteklih raziskav in s tem odpira nove možnosti za nadaljnje raziskave.
Ključne besede:distribucijsko omrežje, optimizacijski model, cestni tovorni transport, transportni stroški, transport modnih izdelkov
Leto izida:2018
Izvor:Maribor
NUK URN:URN:SI:UM:DK:RA1C7NHJ
Licenca:CC BY-NC-ND 4.0
To delo je dosegljivo pod licenco Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Število ogledov:155
Število prenosov:28
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:FL
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Modelling and optimization of distribution network for the transport of fashion products
Opis:In the bachelor thesis, we focused on the analysis of some characteristics of the distribution network of Slovenian fashion retailer, and on defining, building, and optimization of the distribution network model. Due to the complexity of the data collection process, and complex quantitative optimization methodology, we only focused on 9 distribution nodes, which adequately represent characteristics of the distribution network, and provide an interesting insight into the company, which outsources transportation to 3PL providers. In the thesis, we thoroughly presented the quantitative methodology, which is used for building of the optimization model, and we also transparently presented the data collection process, since we collected the data from the model, which was built in the geographical information system, from Slovenian fashion retailer, and from the international logistics and transportation company. On the basis of the collected data, we were able to scrutinize distribution network characteristics, build quantitative model and optimize it with the use of Excel`s Solver, and present the optimal solutions or organizational versions of the simple models (1 cost aspect) and mixed models (2 different cost aspects) of the distribution network. The most important discovery of the bachelor thesis is the fact that there are major differences in the characteristics of the data, when they are provided by a transportation (trucking) company or when they are provided by a company, which outsources its transportation to 3PL providers. In the first case (international logistics and transportation company), there is always a strong correlation between transportation distance and transportation costs (in terms of money), whereas in the other case (Slovenian fashion retailer) there is practically no correlation between the two. This is also clearly visible in the optimal solutions of the distribution network model, and the outcome strongly contradicts the results of the previous researches covering this scientific area, and thus provides the incentive and guidelines for further research work.
Ključne besede:distribution network, optimization model, road cargo transportation, transportation costs, fashion products transportation


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici