| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Lutka - ljubljenka skupine, kot motivacijsko sredstvo za dejavnosti pri kurikularnih področjih v vrtcu
Avtorji:ID Žalec, Doroteja (Avtor)
ID Šinko, Sabina (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf VS_Zalec_Doroteja_2019.pdf (4,12 MB)
MD5: CA8A51B31368D1D44CA809F28A9BDB60
PID: 20.500.12556/dkum/cf8103e6-ba9e-4032-b904-07c4216bff2f
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:V diplomski nalogi z naslovom Lutka – ljubljenka skupine kot motivacijsko sredstvo za dejavnosti pri kurikularnih področjih, smo predstavili temo s področja lutk, saj je ta za predšolskega otroka izrednega pomena. Preko lutke se otrok brez skrbi in zadržkov izraža in razvija ter spoznava sebe in svet, v katerem živi. V teoretičnem delu smo na podlagi strokovne literature najprej predstavili lutko in vrste lutk. Opisali smo tudi dejavnosti z lutko in lutko v povezavi z ostalimi področja kurikula. Podrobno smo opisali lutko – ljubljenko skupine. V praktičnem delu je opisano izvajanje šestih dejavnosti s predšolskimi otroki, starih od 4 do 5 let. V ta del naloge smo vključili dnevne priprave, vsaki pripravi pa je sledila tudi kasnejša evalvacija in slikovno gradivo. Namen praktičnega dela v diplomski nalogi je bil ugotoviti, ali je lutka dobro motivacijsko sredstvo za dejavnosti pri kurikularnih področjih v vrtcu. Namen tega dela je spoznati tudi to, kako lutka vpliva na delo v vrtcu. Ali so njeni učinki pozitivni ali ne. Učinke lutke – ljubljenke skupine smo preverili v motivacijskem delu za dejavnosti pri kurikularnih področjih. Uporabili smo deskriptivno metodo, kjer smo proučevali na nivoju opisovanja dejstev, odnosov in procesov brez vzročnega razlaganja. Prav tako smo uporabili tudi metodo praktičnega dela.
Ključne besede:Lutka – ljubljenka skupine, predšolska vzgoja, otrok, dejavnosti z lutko, motivacija, kurikularna področja.
Kraj izida:Maribor
Založnik:[D. Žalec]
Leto izida:2019
PID:20.500.12556/DKUM-70998 Novo okno
UDK:792.97:373.2(043.2)
COBISS.SI-ID:24532488 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:5FAQKZUB
Datum objave v DKUM:21.05.2019
Število ogledov:1681
Število prenosov:277
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:PEF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:27.06.2018

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Using puppets as an effective motivation strategy for curicular group activities in kindergartens
Opis:This thesis “Using puppets as an effective strategy for curricular group activities” represents puppets as an extraordinary strategy when working with pre-school children. It is through puppets that children are able to express themselves carelessly, without any restraints, helping them grow and get to know themselves as well as the world they live in. At the beginning of the theoretical part, the puppet is represented, together with different types of puppets on the basis of the scientific literature. What follows are puppet activities and puppets in connection with other fields of curriculum. Afterwards, the puppet as a popular tool within preschool groups is described in more detail. The practical part comprises six activities performed with 4-5 years old pre-schoolers. This part includes daily preparations together with evaluations and pictures of each activity. The purpose of the practical part is to discover if puppets prove to be an effective motivation strategy for curricular activities in pre-schools. Another aim of this work is to discover how puppets effects work in preschool: whether its effects are positive or negative. The effects of the puppet as the popular tool within groups were reviewed in the motivational part describing activities connected with different fields of curriculum. The descriptive method is used, together with descriptions of facts, relations and processes without any explanations. Practical method is applied as well in this thesis.
Ključne besede:Puppet - group’s favourite, pre-primary education, child, puppet activities, motivation, fields of curriculum.


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici