SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:Promocijsko umeščanje izdelkov v videospotih
Avtorji:Kuhar, Lucija (Avtor)
Tomažič, Tina (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf UN_Kuhar_Lucija_2018.pdf (746,25 KB)
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga (mb11)
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Opis:Promocijsko umeščanje izdelkov je ena izmed novejših oblik oglaševanja, ki se vse pogosteje uporablja tudi v Sloveniji. V diplomskem delu smo opredelili pojem promocijskega umeščanja izdelkov in raziskali uporabo tega načina oglaševanja v videospotih slovenskih izvajalcev in izvajalcev Združenih držav Amerike. Uporabili smo deskriptivno in kavzalno-neeksperimentalno metodo s pomočjo katerih smo ugotovili, da je uporaba promocijskega umeščanja izdelkov v videospotih v Sloveniji in Združenih državah Amerike vse pogostejša.
Ključne besede:oglaševanje, promocijsko umeščanje izdelkov, videospot
Leto izida:2018
Založnik:L. Kuhar
Izvor:[Maribor
UDK:659.148:778.534.4(043.2)
COBISS_ID:21591830 Povezava se odpre v novem oknu
Licenca:CC BY-NC-ND 4.0
To delo je dosegljivo pod licenco Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Število ogledov:282
Število prenosov:47
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:KTFMB - FERI
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Product placement in music videos
Opis:Product placement is one of the newer forms of advertising, which is also increasingly used in Slovenia. In this thesis we defined the concept of product placement and researched the use of this advertising method in music videos of Slovenian and American musicians. We used descriptive and causal-non-experimental method with which we have found that the use of product placement in music videos in Slovenia and the United States of America are becoming more common.
Ključne besede:advertising, product placement, music video


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici