| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:Sodelovanje vzgojiteljic pri pripravi in izvajanju individualiziranega programa otrok s posebnimi potrebami
Avtorji:Draksler, Maša (Avtor)
Čagran, Branka (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf MAG_Draksler_Masa_2018.pdf (1,18 MB)
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga (mb22)
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:Magistrska naloga Sodelovanje vzgojiteljic pri pripravi in izvajanju individualnega programa otrok s posebnimi potrebami, v teoretičnem delu posega v inkluzivno vzgojo in izobraževanje otrok s posebnimi potrebami, usmerjeno predvsem v vrtce. Pozornost smo posvetili tudi zakonom, ki se dotikajo vzgoje in izobraževanja otrok s posebnimi potrebami v vrtcu. Natančno smo predstavili individualiziran program in njegovo oblikovanje, vsebino in namen. Empirični del magistrske naloge smo vsebinsko opredelili z namenom, raziskovalnimi vprašanji in s hipotezami ter s spremenljivkami. V metodološki opredelitvi smo določili raziskovalne metode, vzorec ter postopke zbiranja in obdelave podatkov, ki smo jih pridobili s pomočjo anonimne ankete med vzgojitelji/cami. Tako smo raziskali stališča vzgojiteljev/ic do vključevanja otrok s posebnimi potrebami v redne oddelke vrtca; pripravljenost, vključenost in odgovornost vzgojiteljev/ic za izvajanje individualiziranega programa pri predšolskem otroku s posebnimi potrebami. Opredelili smo težave, s katerimi se srečujejo vzgojitelji/ce pri izvajanju individualiziranega programa pri predšolskem otroku s posebnimi potrebami. Zanimala nas je tudi strokovna usposobljenost vzgojiteljev/ic za delo s predšolskimi otroki s posebnimi potrebami in seveda še temeljno - podpora s strani vrtca in v njem zaposlenega strokovnega osebja vzgojiteljem/icam pri delu s predšolskimi otroki s posebnimi potrebami. V zadnjem delu magistrske naloge smo predstavili naše ugotovitve, do katerih smo prišli s pomočjo anonimnih anket in z interpretacijo rezultatov.
Ključne besede:inkluzija, inkluzivna vzgoja, vrtec, zakoni, individualiziran program, predšolski otroci s posebnimi potrebami, vzgojitelji/ce.
Leto izida:2018
Založnik:[M. Draksler]
Izvor:Maribor
UDK:373.2:376(043.2)
COBISS_ID:23990792 Povezava se odpre v novem oknu
NUK URN:URN:SI:UM:DK:6TK4MJ5H
Licenca:CC BY-NC-ND 4.0
To delo je dosegljivo pod licenco Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Število ogledov:357
Število prenosov:89
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:PEF
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:The participation of kindergarten teachers in the preparation and implementation of an individualized program for children with special needs
Opis:The master's thesis "The Participation of Kindergarten Teachers in the Preparation and Implementation of an Individualized Program for Children with Special Needs" in the theoretical part deals with the inclusive education and education of children with special needs, directed primarily at kindergartens. Of course, we paid attention to the laws that touch the education of children with special needs in kindergarten. We have carefully presented the individualized program and its design, content and purpose. The empirical part of the thesis was defined with substance, research questions, hypotheses and variables. In the methodological definition we determined the research methods, the pattern, and the procedures for data collection and processing. which were obtained through an anonymous survey among kindergarten teachers. We have studied, the views of kindergarten teachers about inclusion of children with special needs in the regular preschool sections; self-preparedness, involvement and responsibility of kindergarten teachers to carry out an individualized program for pre-school children with special needs. We identified the problems that kindergarten teachers face when implementing an individualized program of a pre-school child with special needs. We were interested in the professional qualifications of kindergarten teachers for working with pre-school children with special needs and the foundation – support given by kindergartens and the professional staff employed for working with pre-school children with special needs. In the final part of the thesis, we presented our findings, the conclusions derived through anonymous surveys and the interpretation of the results.
Ključne besede:inclusion, inclusive education, kindergarten, laws, individualized program, pre-school children with special needs, kindergarten teachers.


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici