| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:Stališča učiteljev do inkluzivnega pedagoga v občini Slovenske Konjice
Avtorji:Pristovnik, Anja (Avtor)
Globačnik, Bojana (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf MAG_Pristovnik_Anja_2018.pdf (1,49 MB)
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga (mb22)
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:Razvoj inkluzije v vzgoji in izobraževanju je odvisen od učiteljev in ostalih strokovnih delavcev, ki poučujejo na šoli. Učitelj je tisti, ki se mora dodatno izobraževati in bogatiti svoje znanje, da lahko to prenese na učence s posebnimi potrebami in njihove vrstnike. Za uspešno vključevanje inkluzije v šolski sistem in izvajanje le-te pa so pomembna učiteljeva stališča do otrok s posebnimi potrebami, znanje, podpora, ki jo potrebuje za delo, različni pristopi, metode, tehnike dela in spoštovanje različnosti učencev. Osrednji cilj magistrskega dela je bil raziskati stališča strokovnih delavcev in učiteljev do otrok s posebnimi potrebami v občini Slovenske Konjice. Na podlagi teoretičnih izhodišč in postavljenih raziskovalnih vprašanj je bil v raziskavi uporabljen anketni vprašalnik, ki vsebuje 15 trditev. Anketirali smo 20 učiteljev, 10 iz Osnovne šole Pod goro in 10 iz Osnovne šole V parku (prilagojeni program). Rezultati raziskave kažejo, da so stališča sodelujočih pozitivna. Učitelji sprejemajo inkluzijo in z njo tudi inkluzivne pedagoge. Težava je le v tem, da veliko učiteljev še ni imelo prilike sodelovati z njimi, saj še na šolah ni veliko zaposlenih s tem nazivom.
Ključne besede:Inkluzija, inkluzivni pedagog, otroci s posebnimi potrebami, stališča, vzgoja in izobraževanje, šola.
Leto izida:2018
Založnik:[A. Pristovnik]
Izvor:Maribor
UDK:37.091.21(043.2)
COBISS_ID:24016136 Povezava se odpre v novem oknu
NUK URN:URN:SI:UM:DK:CYYPUIUK
Licenca:CC BY 4.0
To delo je dosegljivo pod licenco Creative Commons Priznanje avtorstva 4.0 Mednarodna
Število ogledov:566
Število prenosov:135
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:PEF
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Teachers' standpoints towards special teacher in the municipality of Slovenske Konjice
Opis:The development of inclusion in education depends on teachers and other professional workers who teach at school. A teacher is the one who has to continue educating themselves and enrich their knowledge so it can be passed on to learners with special needs and their peers. For a successful integration of inclusion into the school system and its implementation teacher's attitudes towards special needs children, knowledge and work support, different approaches, methods, techniques of work and respect for the diversity of learners are important. The master's thesis main aim was to explore the views of professional workers and teachers towards special needs children in the municipality of Slovenske Konjice. On the basis of the theoretical starting points and the set of research questions a questionnaire with 15 claims was used in the survey. 20 teachers, 10 from Primary school Pod goro and 10 from Primary school V parku (a special school) were interviewed. The results of the research show that teachers' standpoints towards inclusive teacher are positive. The teachers accept inclusion and inclusive teachers. The only problem is the fact that many teachers have not had the opportunity to cooperate with them, because schools do not have many employees with this title.
Ključne besede:Inclusion, inclusive teachers, children with special needs, standpoints, education, school.


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici