| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Modeling of a geocell-reinforced pavement : an experimental validation
Avtorji:ID Medved, Samo Peter (Avtor)
ID Žlender, Bojan (Avtor)
ID Lenart, Stanislav (Avtor)
ID Jelušič, Primož (Avtor)
ID Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo Univerze v Mariboru (Lastnik avtorskih pravic)
Datoteke:.pdf Acta_geotechnica_Slovenica_2016_Medved_et_al._Modeling_of_a_geocell-reinforced_pavement_an_experimental_validation.pdf (1,39 MB)
MD5: 989302C6F606F7AC71595AC508C1F479
PID: 20.500.12556/dkum/d08a9ede-d9fc-43c4-bb6c-b7d36dd31dbf
 
URL http://fgserver3.fg.um.si/journal-ags/2016-2/article-1.asp
 
Jezik:Angleški jezik
Vrsta gradiva:Znanstveno delo
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
Opis:This article details how the serviceability of a flexural pavement structure is improved by incorporating the Cellular Confinement System (geocells). For this purpose, two different pavement structures, with and without embedded geocells, were manufactured in a laboratory and an accelerated traffic type of loading was applied. The vertical and horizontal cyclic loads were applied simultaneously to simulate the effect of principal stress rotation. A comparative study between the conventional flexible pavement and the geocell-reinforced flexible pavement is presented. Additionally, numerical models of the laboratory tests were built and the results were compared. The simulation of the experimental tests using the Traffic Load Simulator (TLS) are carried out using the FEM and advanced models that describe the permanent strain behavior of the unbound granular material. The development of permanent deformation within the pavement structure, with and without the geocells, is also presented through the numerical model, which was verified by the experimental results.
Ključne besede:flexible pavement, reinforcement, geocell, traffic load simulator, permanent deformation, numerical modeling
Status publikacije:Objavljeno
Verzija publikacije:Objavljena publikacija
Leto izida:2016
Št. strani:str. 3-14
Številčenje:Letn. 13, št. 2
PID:20.500.12556/DKUM-70874 Novo okno
ISSN:1854-0171
UDK:624.159.4:625.87.074.5
COBISS.SI-ID:20085526 Novo okno
ISSN pri članku:1854-0171
NUK URN:URN:SI:UM:DK:EWD3MUN6
Avtorske pravice:Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo Univerze v Mariboru
Datum objave v DKUM:18.06.2018
Število ogledov:1235
Število prenosov:99
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:Ostalo
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Gradivo je del revije

Naslov:Acta geotechnica Slovenica
Skrajšan naslov:Acta geotech. Slov.
Založnik:Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo Univerze v Mariboru
ISSN:1854-0171
COBISS.SI-ID:215987712 Novo okno

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Naslov:Numerično modeliranje vozišča ojačenega z geocelicami in primerjava z laboratorijskimi eksperimenti
Opis:Članek opisuje, na kakšen način lahko izboljšamo uporabnost fleksibilnih voziščnih konstrukcij z uporabo geocelic. V ta namen smo z laboratorijskimi preizkusi preizkušali dva tipa voziščnih konstrukcij (z in brez ojačitve z geocelicami), ki smo jih obremenjevali z dinamično obtežbo, ki je simulirala prometno obremenitev. Preizkušance smo obremenjevali istočasno tako z vertikalno kot horizonatlno obremenitvijo z namenom vzpostaviti kompleksno napetostno stanje (rotacija smeri glavnih napetosti). Predstavljena je primerjava med obnašanjem konvencionalne fleksibilne voziščne konstrukcije in voziščne konstrukcije ojačene z geocelicami. Izdelan je bil numerični model laboratorijskih preizkusov in predstavljena je primerjava z rezultati laboratorijskih obremenilnih preizkusov. Laboratorijski preizkusi so bili izvedeni z napravo TLS – simulatorjem prometnih obremenitev, medtem ko je bilo numerično modeliranje izvedeno z uporabo naprednih modelov po metodi končnih elementov (MKE), ki opisujejo trajne deformacije in napetostno stanje nevezanega nosilnega sloja iz kamnitega materiala. Razvoj trajnih deformacij voziščne konstrukcije brez in z ojačitvijo z geocelicami je prikazan na numeričnem modelu in preverjen z rezultati eksperimentov.
Ključne besede:fleksibilne vozliščne konstrukcije, ojačitev, geocelice, obremenitve prometa, deformacije, numerično modeliranje


Zbirka

To gradivo je del naslednjih zbirk del:
  1. Acta geotechnica Slovenica

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici