| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Reinforced piled embankment for a high-speed railway over soft soil : a numerical and analytical investigation
Avtorji:ID Zhuang, Yan (Avtor)
ID Cui, Xiaoyan (Avtor)
ID Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo Univerze v Mariboru (Lastnik avtorskih pravic)
Datoteke:.pdf Acta_geotechnica_Slovenica_2015_Zhuang,_Cui_Reinforced_piled_embankment_for_a_high-speed_railway_over_soft_soil_a_numerical_and_analyti.pdf (578,98 KB)
MD5: 0CB82268705EA693BF2D06445F5AFD4A
PID: 20.500.12556/dkum/d7d9c2d5-c2e4-4e04-8322-d7b8702efe9b
 
URL http://fgserver3.fg.um.si/journal-ags/2015-2/article-5.asp
 
Jezik:Angleški jezik
Vrsta gradiva:Znanstveno delo
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
Opis:A geosynthetic, reinforced, piled embankment is an effective and economic method to solve the problems of possible bearing failure, unacceptable settlement and slope instability for an embankment built over soft soil; this has led to its widespread use, especially for high-speed railway embankments. Some design methods have been developed to assess the performance of these reinforced structures, which are mainly based on the results from small-scale models and numerical simulations. However, the reliability of these methods needs to be validated under full-scale field tests. This paper presents a numerical and analytical study for a full-scale field test of the Fengyang high-speed railway embankment. The results were analyzed and discussed in terms of the settlement of subsoil, the stressconcentration ratio (SCR), the axial force and the frictional stress of the pile. They showed that the settlement of the subsoil, from both the finite-element method (FEM) and the analytical method, were in good agreement with the measurement, and thus was a reliable parameter to assess the performance of the piled embankment with reasonable accuracy. The SCR was overestimated by the modified Terzaghi method, with a difference of 25%, while it was underestimated by the FEM, with a difference of approximately 20%. It was also shown that the tensile force in the reinforcement could be effectively assessed using the proposed analytical method, while it was overestimated by the FEM with a difference of 44%.
Ključne besede:reinforced piled embankment, high-speed railway, numerical simulation, analytical method
Status publikacije:Objavljeno
Verzija publikacije:Objavljena publikacija
Leto izida:2015
Št. strani:str. 57-65
Številčenje:Letn. 12, št. 2
PID:20.500.12556/DKUM-70853 Novo okno
ISSN:1854-0171
UDK:624.154
COBISS.SI-ID:284302080 Novo okno
ISSN pri članku:1854-0171
NUK URN:URN:SI:UM:DK:MMJSNCPM
Avtorske pravice:Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo Univerze v Mariboru
Datum objave v DKUM:15.06.2018
Število ogledov:1643
Število prenosov:211
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:Ostalo
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Gradivo je del revije

Naslov:Acta geotechnica Slovenica
Skrajšan naslov:Acta geotech. Slov.
Založnik:Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo Univerze v Mariboru
ISSN:1854-0171
COBISS.SI-ID:215987712 Novo okno

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Naslov:Nasip na mehkih tleh ojačan s piloti za železnice visokih hitrosti : numerična in analitična raziskava
Opis:Z geosintetiki ojačan pilotni nasip predstavlja učinkovito in gospodarno metodo za reševanje težav glede nosilnosti temeljnih tal in nesprejemljivih posedkov ter nestabilnosti brežin nasipov zgrajenih na mehkih tleh, kar vodi do široke uporabe, zlasti za nasipe železnic visokih hitrosti. Razvite so bile nekatere metode projektiranja za ocenjevanje uspešnosti teh ojačanih konstrukcij, ki v glavnem temeljijo na rezultatih iz modelov v zmanjšanem merilu in numeričnih simulacij. Zanesljivost teh metod mora biti preverjena s terenskimi preizkusi v naravni velikosti. V članku je predstavljena numerična in analitična študija na terenskem preizkusu v naravni velikosti, in sicer, na nasipu za železnico visokih hitrosti Fengyang. Rezultati so bili analizirani in komentirani za posedke zemljine, razmerje koncentracije napetosti (RKN), osno silo in trenjsko napetost v pilotu. Pokazalo se je, da so rezultati posedkov dobljeni z metodo končnih elementov (MKE) in analitično metodo bili zelo blizu merjenim, in to je bil zanesljiv parameter, da bo ocenitev obnašanja s piloti ojačanega nasipa sprejemljivo natančna. RKN je bil po modificirani Terzaghijevi metodi precenjen za 25%, medtem, ko je bil po MKE podcenjen za približno 20%. Pokazano je bilo tudi, da bi se natezna sila v ojačitvi lahko učinkovito ocenila s predlagano analitično metodo, medtem ko je bila s FEM precenjena za 44%.
Ključne besede:gradbeništvo, piloti, nasipi, železnice, numerična simulacija, nasip ojačan s piloti, železnica visokih hitrosti, analitična metoda


Zbirka

To gradivo je del naslednjih zbirk del:
  1. Acta geotechnica Slovenica

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici