| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:Naklonjenost študentov računovodstva za sestavljanje in reševanje primerov iz prakse v učnem procesu
Avtorji:Premelč, Vesna (Avtor)
Kolar, Iztok (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf UN_Premelc_Vesna_2018.pdf (934,07 KB)
MD5: 0DB18E9CD4910A619E15334FF9505957
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Delo diplomskega projekta/projektno delo (mb13)
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:Poučevanje računovodstva je kompleksen proces, sestavljen iz različnih metod poučevanja. Profesorji lahko uporabljajo zgolj eno metodo ali pa kombinirajo več različnih metod. Glavni namen poučevanja računovodstva je tako kot pri poučevanju vseh drugih predmetov študentom posredovati čim več koristnega znanja, ki ga bodo lahko uporabili v različnih situacijah. Najpogostejši metodi za poučevanje računovodstva sta učenje s pomočjo teoretičnih primerov in učenje s pomočjo praktičnih primerov. V diplomskem projektu smo raziskali, ali so študentje računovodstva bolj naklonjeni reševanju primerov iz prakse ali teoretičnih primerov. Pri raziskovanju naklonjenosti smo proučevali že napisane članke in raziskave s tega področja, nato pa smo izvedli tudi anketiranje. Anketirali smo študente Ekonomsko-poslovne fakultete Maribor s smeri Računovodstvo, revizija in davščine ter Finance in bančništvo. Z rezultati ankete smo želeli profesorjem računovodskih predmetov predstaviti, kakšen način poučevanja se zdi študentom najboljši in zakaj. S pomočjo ankete smo ugotovili, da so vsi anketirani študentje računovodstva na Ekonomsko-poslovni fakulteti Maribor naklonjeni reševanju primerov iz prakse, saj so mnenja, da so primeri iz prakse bolj zanimivi in lažje razumljivi ter da prinašajo več praktičnega znanja kot teoretični primeri.
Ključne besede:študenti, računovodstvo, primeri iz prakse, učenje
Leto izida:2018
Založnik:[V. Premelč]
Izvor:Maribor
UDK:657
COBISS_ID:13135388 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:LLHMDBQV
Število ogledov:360
Število prenosov:67
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:EPF
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:14.06.2018

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:The affection of Accounting Students to Compiling and Solving Case Studies in Teaching Process
Opis:Teaching accounting is a complex process consisting of different teaching methods. Professors can use only one method or combine several different methods. The main purpose of teaching accounting is to teach students the most useful knowledge that can be used in different situations, as in the teaching of all durgical subjects. The most common methods for teaching accounting are learning with the help of theoretical examples and learning with case studies. In our graduation thesis, we studied whether accounting students are more inclined to solve case studies than theoretical examples. By reasarching the affection, we studied articles and already written researches in this field, and then we conducted surveys. We surveyed the students of the Faculty of Economics and Business Maribor in the field of accounting, auditing and taxation, and in the direction of finance and banking. With the results of the survey, we wanted to suggest to professors of accounting subjects which of the teaching method seems to be the best for students and why they think that way. With the help of the survey, we found that all surveyed students of accounting at the Faculty of Economics and Business in Maribor are inclined to solve cases studies, because they believe that examples from practice are more interesting and easier to understand and that they bring more practical knowledge than theoretical examples.
Ključne besede:students, accounting, case studies, learning


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici