SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:Numerical simulation of the pile integrity test on defected piles
Avtorji:Ćosić, Mladen (Avtor)
Folić, Boris (Avtor)
Folić, Radomir (Avtor)
Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo Univerze v Mariboru (Lastnik avtorskih pravic)
Datoteke:.pdf Acta_geotechnica_Slovenica_2014_Cosic,_Folic,_Folic_Numerical_simulation_of_the_pile_integrity_test_on_defected_piles.pdf (769,91 KB)
 
URL http://fgserver3.fg.um.si/journal-ags/2014-2/article-1.asp
 
Jezik:Angleški jezik
Vrsta gradiva:Znanstveno delo (r2)
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
Opis:This paper deals with the development of a discrete numerical 2D and 3D solid pile model with a discontinuity and defects to simulate non-destructive testing using the pile integrity test (PIT). The pile discontinuity and defects were modelled by reducing the specific finite elements and the elastic modulus of concrete. The wave-propagation response of the pile was analyzed based on a step-by-step numerical integration using the Hilber-Hughes-Taylor (HHT) method in the time domain. The concept of a system-response analysis was originally formulated based on the integration of individual reflectograms into a reflectogram surface, which is generated in a 3D cylindrical coordinate system. The use of reflectogram surfaces enables an understanding of wave propagation based on their velocity to a higher level than is usually the case with standard, one-dimensional reflectograms. Changes in the velocity responses on the reflectogram, shifting from a positive to a negative value, point to the locations of discontinuities and defects in the discrete 3D pile model, and there is a clear difference in the reflectograms, depending on the position of the measuring point. The study defines the typological models of the reflectogram: without discontinuities and defects, pile-head defect, defect in the middle of the pile length or a reduced modulus of elasticity in the middle of the pile length, pile-base defect or reduced modulus of elasticity in the pile-base zone and reduced modulus of elasticity in the pile-head zone.
Ključne besede:reflectogram surface, numerical pile model, solid finite elements
Leto izida:2014
Št. strani:str. 5-19
Številčenje:št. 2, Letn. 11
ISSN:1854-0171
UDK:624.131.35
COBISS_ID:281008384 Povezava se odpre v novem oknu
ISSN pri članku:1854-0171
Avtorske pravice:Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo Univerze v Mariboru
Število ogledov:21
Število prenosov:3
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:Ostalo
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Gradivo je del revije

Naslov:Acta geotechnica Slovenica
Skrajšan naslov:Acta geotech. Slov.
Založnik:Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo Univerze v Mariboru
ISSN:1854-0171
COBISS.SI-ID:215987712 Novo okno

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Naslov:Numerična simulacija pit testa na poškodovanih pilotih
Opis:V prispevku je prikazan in razvit diskretni numerični 2D in 3D trdninski model pilotov s prekinitvami in napakami, namenjen simulaciji ne-destruktivnega testiranja z uporabo PIT (pile integrity test). Modeliranje prekinitev in napak v pilotih je bilo izvedeno z redukcijo posebnih končnih elementov in modula elastičnosti betona. Analiza odgovora širjenja valov v pilotih je bila izvedena na podlagi postopne numerične integracije z uporabo metode Hilber-Hughes-Taylor v časovni domeni. Originalno je opredeljen koncept analize odgovora sistema z integracijo posameznih reflektogramov v ploskev reflektograma, ki je generirana v 3D cilindričnem koordinatnem sistemu. Z uporabo ploskev reflektograma je mogoče razumeti širjenje valov s pomočjo hitrosti, ki je na višjem nivoju kot je običajno za standardne, eno-dimenzionalne reflektograme. Spremembe odzivov hitrosti na reflektogramu, ki se spreminjajo iz pozitivne v negativno vrednosti, kažejo na lokacijo prekinitev in napak diskretnega 3D modela pilotov. Pri tem obstaja jasna razlika v reflektogramih v odvisnosti od položaja merilnega mesta. Študija definira tipološke modele reflektograma: pilot brez prekinitev in napak, napaka glave pilota, napaka v sredini dolžine pilota oziroma zmanjšani modul elastičnosti v sredini dolžine pilota, napaka noge pilota oziroma zmanjšani modul elastičnosti v območju noge pilota ter zmanjšani modul elastičnosti v območju glave pilota.
Ključne besede:ploskev reflektograma, numerični model pilota, trdninski končni elementi, piloti (gradbeništvo), geotehnika, numerična simulacija


Zbirka

To gradivo je del naslednjih zbirk del:
  1. Acta geotechnica Slovenica

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici