| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:An estimation of the passive pressure against integral bridge abutments considering arching effects
Avtorji:ID Movahedifar, Mojtaba (Avtor)
ID Bolouri Bazaz, Jafar (Avtor)
ID Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo Univerze v Mariboru (Lastnik avtorskih pravic)
Datoteke:.pdf Acta_geotechnica_Slovenica_2013_Movahedifar,_Bolouri_Bazaz_An_estimation_of_the_passive_pressure_against_integral_bridge_abutments_consi.pdf (609,10 KB)
MD5: D966B36928D12EA3132089FABE3C6F43
PID: 20.500.12556/dkum/17a66833-9163-49f8-a26d-a1f13368ef6b
 
URL http://fgserver3.fg.um.si/journal-ags/2013-1/article-2.asp
 
Jezik:Angleški jezik
Vrsta gradiva:Znanstveno delo
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
Opis:Most civil engineering structures are subjected to cyclic loading during their service life, such as retaining walls, wave loading on offshore structures, seismic loading and the traffic loading of pavements. In the case of an integral abutment bridge (IAB), as an example, the backfill granular material is subject to slow cyclic stress and strain changes under drained conditions. These bridges are constructed so that the top deck is longitudinally continuous. In other words, IABs are joint-less bridges where the superstructure is connected with the abutment. The rigid connection enables the abutment and superstructure to act as a single structural unit, i.e., the expansion joints which are widely used in traditional bridges are removed in IABs. This removal is mainly due to the high costs of maintenance. The behavior of IABs is dominated by the cyclical temperature changes in the bridge deck. This results in the imposition of cyclical horizontal displacements to the backfill soil of the abutments. The present research is an effort to investigate the induced passive pressure on the IABs, using a laboratory model and an analytical approach. The results indicate that the passive pressure distribution is non-linear and its maximum value along the wall is dependent on the magnitude of the wall rotation and number of cycles. It seems that there are two different mechanisms for this behavior. In the above part of the wall, sand behaves as a plastic material. A decline in the passive pressure in the bottom part, however, is the result of arching.
Ključne besede:integral abutment bridge, cyclic displacement, passive pressure, arching
Status publikacije:Objavljeno
Verzija publikacije:Objavljena publikacija
Leto izida:2013
Št. strani:str. 19-31
Številčenje:Letn. 10, št. 1
PID:20.500.12556/DKUM-70798 Novo okno
ISSN:1854-0171
UDK:624.074.1
COBISS.SI-ID:277741568 Novo okno
ISSN pri članku:1854-0171
NUK URN:URN:SI:UM:DK:YOOZX60O
Avtorske pravice:Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo Univerze v Mariboru
Datum objave v DKUM:14.06.2018
Število ogledov:1056
Število prenosov:144
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:Ostalo
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Gradivo je del revije

Naslov:Acta geotechnica Slovenica
Skrajšan naslov:Acta geotech. Slov.
Založnik:Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo Univerze v Mariboru
ISSN:1854-0171
COBISS.SI-ID:215987712 Novo okno

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Naslov:Ocena pasivnega pritiska na krajno podporo integralnega mostu ob upoštevanju vpliva usločenja
Opis:Večina inženirskih konstrukcij je v času uporabe podvržena cikličnim obremenitvam, kot npr. podporni zidovi, morske konstrukcije (valovanju), cestiča (prometnim obremenitvam) ter seizmičnim obremenitvam. V primeru intergralnega mostu z oporniki (IMO) je zasipni granulatni material podvržen počasnim cikličnim spremembam napetosti in raztezka v dreniranih pogojih. Ti mostovi so zgrajeni tako, da je prekladna konstrukcija vzdolžno neprekinjena. Drugače povedano, IMO so brezstični mostovi, pri katerih je preklada povezana z opornikom. Togi stik omogoča, da opornik in preklada delujeta kot ena konstrukcijska enota, brez dilatacijskih stikov, ki so pogosti pri tradicionalnih mostovih. Vzrok za odsotnost dilatacij so večinoma visoki vzdrževalni stroški. Na obnašanje IMO vplivajo ciklične temperaturne spremembe cestišča. To privede do pojavljanja cikličnih horizontalnih premikov zasipnega materiala pri podporah. Pričujoča raziskava je poskus preučevanja nastalega pasivnega pritiska na gredni IMO z uporabo laboratorijskega modela in analitičnega pristopa. Rezultati kažejo, da je porazdelitev pasivnega pritiska nelinearna in da je njegova maksimalna vrednost vzdolž stene odvisna od veličine rotacije stene in števila ciklov. Izgleda, da za takšno obnašanje obstajata dva različna mehanizma. V zgornjem delu stene se pesek obnaša kot plastični material, upad pasivnega pritiska v spodnjem delu pa je posledica usločenja.
Ključne besede:gradbene konstrukcije, integralni most z oporniki, ciklični premiki, pasivni pritisk, usločenje


Zbirka

To gradivo je del naslednjih zbirk del:
  1. Acta geotechnica Slovenica

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici