SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:Razvoj novega izdelka na primeru podjetja mikro + polo
Avtorji:Praznik, Anemarie (Avtor)
Pisnik, Aleksandra (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf VS_Praznik_Anemarie_2018.pdf (833,39 KB)
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Delo diplomskega projekta/projektno delo (mb13)
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:V delu diplomskega projekta smo podrobneje opisali različne definicije izdelka. Opredelili smo posamezne ravni izdelka in značilnosti posameznih ravni. Ob tem smo dodali in opredelili življenjski cikel ter podrobneje pogledali, kako se krivulje življenjskega cikla med seboj razlikujejo po različnih segmentih izdelka. Predstavili smo razvoj in podrobneje opredelili posamezne faze razvoja novega izdelka. Za praktičen primer smo izbrali izdelek digestorij podjetja Mikro+Polo. Izdelek digestorij je namenjen laboratorijem. Osnovni namen izdelka je, da se v njem izvajajo eksperimenti, pri čemer hlapi, ki nastajajo pri eksperimentih ne uhajajo v prostor, ampak se odvajajo skozi digestorij. Cilj izdelka je povečati varovanje zdravja zaposlenih na delovnem mestu v laboratorijih. V diplomskem projektu smo tako izdelek podrobneje analizirali in predstavili njegov razvoj, kot tudi posamezne faze razvoja. Zavedamo se dejstva, da se je v današnjem času zelo težko prebiti na trg, kjer vlada velika konkurenca. Kupci so postali vse bolj kritični do izdelkov, želijo si vedno nižje cene in visoko kakovost. Zato je zelo pomembno razumeti, kako ciljnim kupcem približati svoj izdelek in mu poleg njega prodati še pomembno zgodbo. V izbranem podjetju to počnejo zelo uspešno. O uspešnosti podjetja ne odloča samo primerni izdelek, ampak je ključnega pomena tudi dobro počutje zaposlenih na delovnem mestu, ki povečini preživijo več kot 8 ur na delovnem mestu. Vrednota podjetja so tako med drugim tudi zaposleni, ki lahko s svojim znanjem, kvaliteto, motiviranostjo in dobrim počutjem na delovnem mestu odločilno pripomorejo k uspešnosti izdelka in samega podjetja.
Ključne besede:digestorij, izdelek, podjetje, življenjski cikle, razvoj.
Leto izida:2018
Založnik:[A. Praznik]
Izvor:Maribor
UDK:658.6
COBISS_ID:13064476 Povezava se odpre v novem oknu
Licenca:CC BY-NC-ND 4.0
To delo je dosegljivo pod licenco Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Število ogledov:99
Število prenosov:6
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:EPF
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:New product development: case of mikro+polo company
Opis:In the thesis of the diploma project, different product definitions have been systematically described. Various product levels as well as their character have been defined. Along with it, the life cycle has been added and presented; and it was seriously analysed how the life cycle curves, according to various product segments, differ one from another. The development of a new product has been presented, and its single development phases were profoundly defined. As a practical sample, the product – called digestorium – of Micro+Polo Company has been chosen. This product inside of witch experiments are performed is a laboratory appliance. It is its basic purpose to absorb all forms of evaporated matter developed during experiments to prevent evaporation in the laboratory, whereas the vapour being removed through the digestorium. In this way, the employees in the laboratories get more conscious concerning their health in their place of work. In the diploma project, the product has been accurately analysed and its development, along with the single development phases, presented. It is obvious how it is difficult to get to the market in today’s unbeatable concurrence. The costumers are getting permanently more critical, wanting low prices and top product quality. From this point of view, it is important to understand the approach to the potential buyers, and how to sell – along with the product itself – an outstanding story. The company having been chosen is doing it very successfully. A prosperous company is not just a matter of a right product, but a good atmosphere among the employees, spending on average more than eight hours a day in their place of work, highly matters. The real values of a company are also its employees who, having been educated, qualified, motivated, and spiritually acclimatized, can make a clue contribution to the successfulness of a product and to the repute of the company.digestorium, product, company, life cycle, development.
Ključne besede:digestorium, product, company, life cycle, development.


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici