| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:Vpliv poučevanja z gibanjem na znanje učencev - pedagoški eksperiment v 1. razredu osnovne šole
Avtorji:Šket, Urška (Avtor)
Rajšp, Martina (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf MAG_Sket_Urska_2018.pdf (2,94 MB)
MD5: 31723C06435EC99776D8E9116DDDC86B
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga (mb22)
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:Magistrsko delo z naslovom Vpliv poučevanja z gibanjem na znanje učencev – pedagoški eksperiment v 1. razredu osnovne šole je celota, ki se dopolnjuje s teoretičnim, empiričnim in praktičnim delom. Teoretični del je razdeljen na dva osrednja sklopa, in sicer na pedagoško-psihološko didaktični sklop in geografski sklop. V pedagoško-psihološkem didaktičnem sklopu govorimo o pomenu gibanja za otroke, o pristopu poučevanja z gibanjem, predstavimo program fit pedagogike ter primerjamo inovativni pouk s tradicionalnim. V prvem sklopu govorimo tudi o psihofizičnih lastnostih 6-letnikov, saj je to starostna skupina našega pedagoškega eksperimenta, ter o učnem predmetu spoznavanje okolja, saj se je praktični del izvajal v okviru slednjega. V geografskem sklopu podrobneje predstavimo mesto Celje in šolo, na kateri izvedemo pedagoški eksperiment. V praktičnem delu so predstavljene podrobne priprave izvedenih učnih ur za poučevanje enake učne vsebine v dveh prvih razredih z različnim pristopom poučevanja. Poleg podrobnih priprav sta v praktičnem delu podana tudi opis poteka dela in evalvacija izvedenega. V empiričnem delu so predstavljeni rezultati raziskave, vezani na znanje učencev pred in po izvedbi učnih ur. Predstavljeni so rezultati kontrolne in eksperimentalne skupine ter njihova primerjava. Ugotovili smo, da poučevanje z gibanjem močno vpliva na motivacijo in delo otrok v razredu, da gibanje pozitivno vpliva na zapomnitev učne snovi in da posledično učenci z gibanjem lažje usvojijo novo znanje.
Ključne besede:poučevanje z gibanjem, spoznavanje okolja, zdrav način življenja, prvi razred, pedagoški eksperiment
Leto izida:2018
Založnik:[U. Šket]
Izvor:Maribor
UDK:37.091.3:5+3(043.2)
COBISS_ID:23985160 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:GL6USZP3
Število ogledov:771
Število prenosov:166
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:PEF
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:08.06.2018

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:The impact of fit pedagogy on students' knowledge - a teaching experiment in first class
Opis:The Masters' Degree entitled The impact of Fit Pedagogy on students' knowledge – A Teaching experiment in the first class is as a whole complemented by theoretical, empirical and practical tasks. The theoretical tasks are divided into two central sets which comprise a pedagogical – psychological didactic strand and a geographic set. In the pedagogical – psychological didactic strand, we talk about the importance of movement for children, the approach of teaching with movemenet, we present the programme of Fit Pedagogy, and we compare innovative teaching with traditional methods. In the first part, we also talk about the physical properties of 6 year olds, as this is the age group of our teaching experiment, and subject learning about the environment, because the practical part was carried out in the framework of the latter. In the geographic set, we present in detail the city of Celje and the school where the experiment was carried out. In the practical part, a detailed preparation of the derivative teaching hours for teaching the same content in two first-year classes, and different approaches to teaching are presented. In addition to detailed preparations, in the practical part there is also a description of the workflow of practical work and the evaluation done. In the empirical part, the results of the research are presented, along with an evaluation of the students before and after implementation of the teaching hours. The results of the central experimental groups and their comparison are presented. The research shows that teaching with movement has a strong impact on the motivation and work of the students in the class, that movement has a positive impact on memorising learning materials, and consequently, students learn new knowledge more easily with movement.
Ključne besede:teaching with the movement, learning about the environment, healthy lifestyle, first class, teaching experiment


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici