| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:Prepoznavanje motorične nadarjenosti otrok po Von Krafftovi in Semkovi metodi
Avtorji:Rogelj, Nina (Avtor)
Muhič, Miran (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf VS_Rogelj_Nina_2018.pdf (1,01 MB)
MD5: DD5ED220703486CFCA94AE689F158401
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga (mb11)
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:V diplomskem delu z naslovom Prepoznavanje motorične nadarjenosti po Von Krafftovi in Semkovi metodi smo v marcu 2018 z anketnim vprašalnikom za starše in otroke, ki sta ga sestavila avtorja priročnika Odkrijmo in razvijmo otrokovo nadarjenost (Von Krafft in Semke, 2008), ugotavljali delež potencialno motorično nadarjenih otrok in jih razvrstili v tri kategorije (komaj in rahlo motorično nadarjen, precej motorično nadarjen in zelo motorično nadarjen). V prvem delu naloge smo opisali značilnosti in dejavnike motorične nadarjenosti. Podrobneje smo predstavili Von Krafftovo in Semkovo metodo za prepoznavanje potencialne motorične nadarjenosti ter vlogo odraslega pri prepoznavanju le-te. V raziskovalnem delu diplomske naloge smo uporabili deskriptivno metodo in kavzalno neeksperimentalno metodo. V raziskavi smo uporabili neslučajnostni vzorec iz konkretne populacije (otroci, stari od 5 do 7 let, in njihovi starši). Za zbiranje podatkov smo uporabili kvantitativno tehniko. Merski inštrument je bil anketni vprašalnik po Von Krafftovi in Semkovi metodi. Sestavljen je bil iz 12 vprašanj za starše in 5 vprašanj za otroke. Največji delež otrok, vključenih v raziskavo, je v kategoriji »precej motorično nadarjen« 38 (47,5%), v kategoriji »zelo motorično nadarjen« 37 (46,3%) in najmanjši delež 5 (6,3%) je v kategoriji »komaj in rahlo motorično nadarjen«. Na podlagi pridobljenih odgovorov smo ugotovili, da dečki niso bolj motorično nadarjeni od deklic; starši bi otroka, ki je zelo motorično nadarjen, vključili v dodatno športno vadbo; starši otroka, ki je komaj in rahlo nadarjen, pa ga ne bi vključili v dodatno športno vadbo; v družini zelo motorično nadarjenega otroka je šport skupna dejavnost v prostem času; zelo motorično nadarjen otrok se ne žoga rad; komaj in rahlo motorično nadarjen otrok se prav tako ne žoga rad.
Ključne besede:motorična nadarjenost, prepoznavanje nadarjenosti, metoda Von Krafft in Semke, predšolski otrok.
Leto izida:2018
Založnik:[N. Rogelj]
Izvor:Maribor
UDK:796.012-056.45-053.4(043.2)
COBISS_ID:23989000 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:PMT7OWBM
Število ogledov:656
Število prenosov:154
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:PEF
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:05.06.2018

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Recognition of motorically talented children by von Krafft's and Semke's method
Opis:In the diploma thesis entitled Recognition of motorically talented children by Von Krafft and Semke, we determined the percentage of potentially motorically talented children and divided them into three categories (barely and slightly motorically talented, considerably motorically talented, and very motorically talented) by means of a questionnaire for parents and children, which was composed by the authors of the handbook Talente entdecken und fördern (Von Krafft and Semke, 2008) and implemented in March 2018. The first part of the thesis describes the characteristics and factors of motoric talent based on literature. Von Krafft and Semke's method for recognizing potential motoric talent and the role of an adult in such recognizing were introduced in detail. In the research part of the thesis, the descriptive method and causal nonexperimental method were applied. The research used a non-probability sample from actual population (children aged 5-7 years and their parents). The data was compiled by the quantitative method. The measuring instrument was the questionnaire according to Von Krafft and Semke's method. It was composed of 12 questions for parents and 5 questions for children. The largest share of the children included in the research, 38 (47.5), was sorted into the "considerably motorically talented" category, 37 (46.3%) were sorted into the "very motorically talented" category and the smallest share, 5 (6.3%), was sorted into the "barely and slightly motorically talented" category. The acquired answers show that boys are not more motorically talented than girls; the parents of a very motorically talented child would enrol them in additional workout; the parents of a barely and slightly motorically talented child would not enrol them in additional workout; in the family of a very motorically talented child, sports is a common free time activity; a very motorically talented child does not like to play with a ball; a barely and slightly motorically talented child also does not like to play with a ball.
Ključne besede:motoric talent, talent recognition, Von Krafft and Semke's method, preschool children


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici