| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:Oblike oglaševanja najpopularnejših slovenskih spletnih vplivnežev v kontekstu zakonodajne regulacije vplivnostnega marketinga
Avtorji:Strmčnik, Tina (Avtor)
Tomažič, Tina (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf MAG_Strmcnik_Tina_2018.pdf (2,20 MB)
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga (mb22)
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Opis:Magistrsko delo pokriva trenutno eno najpopularnejših oblik oglaševanja, oglaševanje v vsebinah spletnih vplivnežev (t.i. blogerjev, youtuberjev, vlogerjev) ali vplivnostni marketing. Stanje vplivnostnega marketinga v Sloveniji smo preučevali skozi analizo vsebin petih najpopularnejših slovenskih spletnih vplivnežev. Predvsem smo želeli preveriti, kako učinkovita je slovenska zakonodaja pri urejanju tega področja in v kolikšni meri so slovenski spletni vplivneži pri oglaševanju podjetij v svojih vsebinah transparenti. S tem namenom smo v teoretičnem delu pripravili pregled vseh obstoječih zakonodajnih regulativ in nato v empiričnem delu skladnost vsebin izbranih spletnih vplivnežev z zakonodajnimi določili tudi preverili v praksi. Z rezultati analize smo potrdili, da slovenska zakonodaja področja vplivnostnega marketinga ne regulira dovolj učinkovito, kar ima za posledico, da slovenski spletni vplivneži v svojih vsebinah niso povsem transparentni in se potrošniki (v našem primeru sledilci) srečujejo s primeri prikritega oglaševanja.
Ključne besede:spletni vplivnež, vplivnostni marketing, vplivnostni marketing v Sloveniji, zakonodajna ureditev vplivnostnega marketinga, transparentnost vplivnostnega marketinga, oglaševanje podjetij v vsebinah spletnih vplivnežev
Leto izida:2018
Založnik:[T. Strmčnik]
Izvor:Maribor
UDK:658.8:004.777(043.2)
COBISS_ID:21508886 Povezava se odpre v novem oknu
NUK URN:URN:SI:UM:DK:YM2R2ZGJ
Licenca:CC BY-NC-ND 4.0
To delo je dosegljivo pod licenco Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Število ogledov:642
Število prenosov:287
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:KTFMB - FERI
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:The forms of advertising of the most popular slovenian social media influencers in the context of legislative regulation of influencer marketing
Opis:The present master’s thesis focuses on one of the most popular forms of advertising, i.e. advertising in the field of social media influencers (bloggers, youtubers and vloggers) or influencer marketing. The present situation of influencer marketing has been analysed and looked into through analysing five of the most popular Slovenian social media influencers. The main objective of the examination was to check effectiveness of Slovenian Legislation at regulating the field of influencer marketing and transparency of Slovenian social media influencers at advertising and endorsing companies in their content (i.e. posts, vlogs and blogs). With this purpose, the theoretical part of the present thesis presents an overview of all existing legislative regulations pertaining to this field. Then, in empirical part, correspondence of this content with the regulations is checked. The results of the analysis have confirmed the hypothesis that Slovenian Legislation does not regulate the field of influencer marketing effectively enough, which is reflected in lack of transparency of Slovenian social media influencers and causes consumers (i.e. followers) to face instances of covert advertising.
Ključne besede:social media influencer, influencer marketing, influencer marketing in Slovenia, influencer marketing legislative regulation, influencer marketing transparency, covert advertising, business advertising in influencers’ content


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici