| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Medvrstniško nasilje in otroci z motnjo v duševnem razvoju v osnovnih šolah s prilagojenim programom
Avtorji:ID Žovlje, Živa (Avtor)
ID Košir, Katja (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf MAG_Zovlje_Ziva_2018.pdf (1,23 MB)
MD5: FC8733994E924E5C0F8B1073FF0F1D2A
PID: 20.500.12556/dkum/1400a852-1e74-4676-9090-555061be9a7a
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:Raziskave kažejo, da so otroci s posebnimi potrebami zaradi svoje drugačnosti velikokrat bolj izpostavljeni medvrstniškemu nasilju. V magistrski nalogi smo se odločili raziskati pojav medvrstniškega nasilja pri učencih z motnjo v duševnem razvoju v osnovnih šolah s prilagojenim programom. Dotaknili smo se tudi teme preventive pred pojavom nasilja ter kakšne ukrepe izvaja osnovna šola s prilagojenim programom pri pojavu nasilja. Prav preventiva je izredno pomembna, da ne bi prišlo do pojava medvrstniškega nasilja. V nalogi je predstavljeno, kako je opredeljen pojem medvrstniškega nasilja, vrste in oblike medvrstniškega nasilja, dejavniki medvrstniškega nasilja, kdo so vpleteni v medvrstniško nasilje ter njihove značilnosti. Predstavimo zmanjševanje pojava medvrstniškega nasilja, kjer opišemo vlogo šolo, učiteljev, otrok in preventivne ter intervencijske programe v Sloveniji. Poudarek v nalogi je na učencih s posebnimi potrebami ter pojavom medvrstniškega nasilja, natančneje pri učencih z motnjo v duševnem razvoju. V raziskavi smo se osredotočili na eno institucijo, in sicer osnovno šolo s prilagojenim programom. Zanimalo nas je, kako pogost je pojav medvrstniškega nasilja, kako so učitelji seznanjeni s problematiko medvrstniškega nasilja ter kakšni so njihovi ukrepi ter preventivne dejavnosti pred pojavom nasilja.
Ključne besede:medvrstniško nasilje, otroci s posebnimi potrebami, otroci z motnjo v duševnem razvoju, osnovna šola s prilagojenim programom.
Kraj izida:Maribor
Založnik:[Ž. Žovlje]
Leto izida:2018
PID:20.500.12556/DKUM-70616 Novo okno
UDK:37.015.3:159.922.76-056.313(043.2)
COBISS.SI-ID:23973128 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:YDYNQMV6
Datum objave v DKUM:24.08.2018
Število ogledov:1980
Število prenosov:308
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:PEF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:30.05.2018

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Peer violence and children with mental development disorder in primary schools with the adapted programme
Opis:Researches show that because of their difference children with special needs are often more exposed to peer violence. In the master’s thesis, we decided to analyse peer violence in children with mental disorders in primary schools with an adapted programme. We also discussed the subject of prevention of the occurrence of violence and identified the measures used by the primary school with an adapted programme in the case of violence. Prevention is extremely important to avoid the risk of peer violence. The thesis presents the definition of peer violence, types and forms of peer violence, its factors, the participants in peer violence and their characteristics. We present how to reduce the occurrence of peer violence by describing the role of the school, teachers, children and preventive and interventional programmes in Slovenia. The emphasis is on students with special needs and peer violence – particularly in students with mental disorders. In the research, we focused on one institution, namely the primary school with an adapted programme. We wanted to find out the frequency of peer violence, the awareness of teachers with this issue and the variation of their measures and preventive activities to avoid the risk of violence.
Ključne besede:peer violence, children with special needs, children with mental disorders, primary school with an adapted programme


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici