| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Nacionalnost kot dejavnik tveganj za vrstniško viktimizacijo: študija primera
Avtorji:ID Jazbec Leber, Eva (Avtor)
ID Košir, Katja (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf MAG_Jazbec_Leber_Eva_2018.pdf (1,12 MB)
MD5: 129DBC3DF7CACEE6F718BBBC2BBE1CBF
PID: 20.500.12556/dkum/cd2a32dc-36cd-4fb0-bc19-4664646281dd
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:Namen magistrskega dela je ugotoviti, kateri so najučinkovitejši vidiki pomoči pri delu s priseljenimi učenci. Osredotočili smo se na nacionalno pripadnost kot dejavnik tveganja za vrstniško viktimizacijo. V teoretičnem delu smo predstavili nasilje na splošno, nato je sledila vrstniška viktimizacija kot oblika nasilja. Teoretični del magistrskega dela smo zaključili še s poglavjem o vključevanju otrok priseljencev v osnovno šolo. V empiričnem delu smo raziskovali, kakšne so izkušnje priseljencev, ki so doživeli medvrstniško nasilje. Intervjuvali smo priseljene učence, njihove razrednike in svetovalno službo. Pridobljene opise smo analizirali in iskali najučinkovitejše vidike pomoči. Rezultati raziskave kažejo, da učenci doživljajo socialno stisko in strah pred novim okoljem. Potrebno je, da jih okolje sprejme in nudi pomoč pri ocenjevanju, spremljanju ali vključevanju v socialno skupino. Različni vidiki dojemanja izkušnje priseljevanja kažejo, da je vrstniška viktimizacija glede na nacionalno pripadnost prisotna. Na osnovni šoli problematiko ob pojavu sprotno rešujejo. Opažamo medsebojno sodelovanje, spodbujanje spoštovanja kultur priseljenih učencev in odstranjevanje stereotipov.
Ključne besede:vrstniška viktimizacija, nacionalna pripadnost, izkušnja priseljencev.
Kraj izida:Maribor
Založnik:[E. Jazbec Leber]
Leto izida:2018
PID:20.500.12556/DKUM-70603 Novo okno
UDK:37.015.3-057.874-054.72(043.2)
COBISS.SI-ID:23973640 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:JCCVSRN5
Datum objave v DKUM:24.08.2018
Število ogledov:1333
Število prenosov:127
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:PEF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.sl
Opis:To je standardna licenca Creative Commons, ki daje uporabnikom največ možnosti za nadaljnjo uporabo dela, pri čemer morajo navesti avtorja.
Začetek licenciranja:30.05.2018

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Nationality as a risk factor for peer victimization: the case study
Opis:The purpose of this master’s thesis is to find the most effective aspects of working with foreign students. The thesis focuses on the nationality as a risk factor for peer victimization. The theoretical part includes with a chapter about the violence in general, followed by a chapter of peer victimization as a form of violence. The theoretical part is concluded with a chapter about integrating foreign students into primary school. In the empirical part, we investigated foreign students who experienced peer violence. Our focus group for interviews were foreign students, their class teachers and counseling service. We made analysis and obtained descriptions. The aim of the research was to search for the most effective aspects of the assistance in the primary school. The results of our research show, that students experience fear of new environment and social hardship. It is necessary for them to accept the environment and provided assistance, either in assessing, monitoring or integrating into a social group. The various aspects of perceiving the experience of immigration show, that peer victimization, according to different nationality, is present. In primary school, problems are resolving at the time of the occurrence. We noticed cooperation, promoting respect for the cultures of foreigners and the removal of stereotypes.
Ključne besede:peer victimization, nationality, foreign students.


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici