SLO | ENG

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:The assesment of pile shaft resistance based on axial strain measurements during the loading test
Avtorji:Štrukelj, Andrej (Avtor)
Škrabl, Stanislav (Avtor)
Štern, Ksenija (Avtor)
Logar, Janko (Avtor)
Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo Univerze v Mariboru (Lastnik avtorskih pravic)
Datoteke:.pdf Acta_geotechnica_Slovenica_2005_Strukelj_et_al._The_assesment_of_pile_shaft_resistance_based_on_axial_strain_measurements_during_the_loa.pdf (987,58 KB)
 
URL http://fgserver3.fg.um.si/journal-ags/2005-2/article-2.asp
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Znanstveno delo (r2)
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
Opis:Near Maribor, a new bridge over the Drava river is being under construction. Before the main works actually started, static and dynamic loading tests of piles were performed. The goal of the static loading test was to determine the bearing capacitiy of the test pile. It was also interesting to determine the share of the axial load distributed on the shaft and pile toe. In order to measure the distribution of the axial force along the pile, a specially made steel canal was built in the pile before concreting. Inside this canal the strain gauges were distributed evenly at the distance of one meter. The strains were measured for each loading phase in all measuring points. The distribution of the axial force was assessed from the obtained results and based on the distribution of the axial force the shaft resistance could be determined. The unexpectedly high bearing capacity of the pile shaft made the obtained results highly interesting. In this paper, measuring methods and measuring results are discussed. Behaviour of the pile and the soil during the loading test were also modelled by axial symmetric and three dimensional models. The calculated and measured results show a very good agreement.
Ključne besede:civil engineering, bridges, soil mechanics, pile shaft resistance, loading test, strain measurements, elastoplastic soil modelling, finite element method
Leto izida:2005
Št. strani:str. 12-23
Številčenje:št. 2, Letn. 2
ISSN:1854-0171
UDK:624.154
COBISS_ID:10115350 Povezava se odpre v novem oknu
ISSN pri članku:1854-0171
Število ogledov:36
Število prenosov:0
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:Ostalo
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Gradivo je del revije

Naslov:Acta geotechnica Slovenica
Skrajšan naslov:Acta geotech. Slov.
Založnik:Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo Univerze v Mariboru
ISSN:1854-0171
COBISS.SI-ID:215987712 Novo okno

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Ocena odpora plašča pilota na osnovi med obremenilnim preizkusom izmerjenih osnih specifičnih deformacij
Opis:Pred pričetkom gradnje mostu preko reke Drave na avtocestni povezavi Slivnica - Pesnica je bil v okviru geotehničnih preiskav izveden tudi statični obremenilni preizkus pilota v območju ene od podpor. Na osnovi izmerjenih rezultatov je bil poleg statične nosilnosti pilota določen tudi delež obremenitve, ki se prenese na temeljna tla preko plašča pilota. Podlaga za določitev tega razmerja je bilo poznavanje spreminjanja osne sile vzdolž osi pilota, ki je bila ocenjena na podlagi izmerjenih osnih specifičnih deformacij. Merska mesta za meritve specifičnih deformacij so bila razporejena na enakomernih razdaljah enega metra po celotni dolžini pilota. V ta namen je bil v beton pilota vgrajen jekleni merilni kanal, v katerega notranjosti so bili nameščeni merilni lističi. Zunanja površina omenjenega kanala, ki je poleg podlage za merilne lističe predstavljal tudi zaščito merskih mest pred morebitnimi poškodbami med betoniranjem, pa je bila obdelana tako, da je bila zagotovljena dobra sprijemljivost z betonom. Specifične deformacije so bile izmerjene v vseh merskih točkah za vse faze obremenjevanja. Na osnovi merskih rezultatov ocenjeni odpor plašča pilota je bil nepričakovano velik, zato je bilo obnašanje pilota in zemljine med obremenilnim preizkusom modelirano tudi z osno simetričnim in tridimenzionalnim modelom. Primerjava izmerjenih in računskih rezultatov je pokazala zelo dobro ujemanje. Osnovna ideja za izvedbo statičnega obremenilnega preizkusa pilota je bila povzeta po [1]. V splošnem obstajata dve metodi obremenjevanja testnega pilota. Prva predstavlja obremenitev z balastom, ki s svojo maso preko posebne jeklene konstrukcije obremenjuje pilot. Zaradi velikih stroškov transporta in tehničnih težav, povezanih z manipulacijo balastnega materiala, se je za primernejšo pokazala druga metoda, kjer je testni pilot zgrajen v sredini skupine nateznih oziroma sidrnih pilotov, ki so povezani s togo pilotno blazino. Obremenitev testnega pilota pa se izvaja s hidravličnimi prešami, ki so nameščene med testni pilot in pilotno blazino. Sistem nateznih pilotov in pilotne blazine je bil v opisanem primeru izveden tako, da je predstavljal že eno od podpor bodočega mostu, kar je predstavljalo dodatno racionalizacijo in zmanjšanje stroškov izvedenega obremenilnega preizkusa.
Ključne besede:gradbeništvo, mostovi, geomehanika, odpor plašča pilota, obremenilni preizkus, meritve specifičnih deformacij, uporaba elastoplastičnega modela zemljine, metoda končnih elementov


Zbirka

To gradivo je del naslednjih zbirk del:
  1. Acta geotechnica Slovenica

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici