SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:Elementary school teachers’ attitudes towards the importance and use of teaching methods in visual arts education
Avtorji:Tomljenović, Zlata (Avtor)
Datoteke:.pdf Revija_za_elementarno_izobrazevanje_2018_Tomljenovic_Mnenja_uciteljev_razrednega_pouka_o_pomenu_in_uporabi_ucnih_metod_pri_pouku_likovne.pdf (498,08 KB)
 
URL http://rei.pef.um.si/images/Izdaje_revije/2018/1/REI_11_1_CLANEK1.pdf
 
Jezik:Angleški jezik
Vrsta gradiva:Znanstveno delo (r2)
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:The quality of the teaching process in visual arts largely depends on a creative and effective combination of both general and subject-specific (visual arts) teaching methods. The aim of this study was to determine in- service teachers' perceptions of the features, specifics, importance and objectives of teaching methods in visual arts education, as well as their perception of the importance of visual arts as a school subject. The research was conducted on a sample of 373 Croatian elementary school teachers. A correlation was determined between the following variables: “teachers' work experience”, “teachers' perception of the importance of visual arts education” and the variable: “use of teaching methods in visual arts classes”. Findings have implications for modernizing and improving school practice; they also suggest further research in this area.
Ključne besede:learning, teaching, interactive approach, generic teaching methods, subject-specific teaching methods, elementary school teachers, teaching strategies, visual arts
Leto izida:2018
Št. strani:str. 1-18
Številčenje:št. 1, Letn. 11
ISSN:1855-4431
UDK:37.091.3:7
URN:URN:SI:UM:DK:BQQKRGFJ
COBISS_ID:23815688 Povezava se odpre v novem oknu
DOI:10.18690/1855-4431.11.1.1-18(2018) Povezava se odpre v novem oknu
ISSN pri članku:1855-4431
Licenca:CC BY-NC-ND 4.0
To delo je dosegljivo pod licenco Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Število ogledov:227
Število prenosov:64
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:Ostalo
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Gradivo je del revije

Naslov:Revija za elementarno izobraževanje
Založnik:Univerzitetna založba Univerze v Mariboru, Pedagoška fakulteta Univerze v Mariboru, Pedagoška fakulteta Univerze na Primorskem
ISSN:1855-4431
COBISS.SI-ID:239555072 Novo okno

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Naslov:Mnenja učiteljev razrednega pouka o pomenu in uporabi učnih metod pri pouku likovne umetnosti
Opis:Kakovost pedagoškega procesa pri pouku likovne umetnosti je v veliki meri odvisna od kreativne in učinkovite kombinacije splošnih in predmetnospecifičnih učnih metod. Cilj raziskave je preveriti mnenja učiteljev o funkciji, posebnostih, pomenu in cilju uporabe posameznih učnih metod pri pouku likovne umetnosti ter tudi o pomenu pouka likovne umetnosti kot šolskega predmeta. V empirično raziskavo je bilo vključenih 373 učiteljev razrednega pouka na Hrvaškem. Za preverjanje korelacijske povezave med spremenljivkami delovna doba, percepcija pomena pouka likovne umetnosti kot šolskega predmeta in percepcija lastne avtonomije ter spremenljivkami uporaba učnih metod pri pouku likovne umetnosti je bil uporabljen Spearmanov test korelacije. Ugotovili smo, da so značilnosti, prednosti ter cilji splošnih in specifičnih metod dela pri pouku likovne umetnosti še vedno nezadostno obdelani in ostajajo neraziskani tako v strokovni literaturi kot v šolski praksi. Ugotovitve bodo v pomoč pri modernizaciji in izboljšanju šolske prakse, lahko pa tudi spodbudijo nadaljnje raziskave na tem področju.
Ključne besede:učenje, poučevanje, interaktivni pristop, splošne učne metode, predmetnospecifične učne metode, učitelji razrednega pouka, učne strategije, pouk likovne umetnosti


Zbirka

To gradivo je del naslednjih zbirk del:
  1. Revija za elementarno izobraževanje

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici