Naslov: | Prednosti in pridobitve vpeljave igrifikacije pri poučevanju informatike |
---|
Avtorji: | ID Rajšp, Alen (Avtor) ID Heričko, Marjan (Mentor) Več o mentorju...  |
Datoteke: | MAG_Rajsp_Alen_2018.pdf (2,13 MB) MD5: E3591C4479ED43C558083561C2678561 PID: 20.500.12556/dkum/9c8730b5-06af-47c5-bf35-8ca1c109d023
|
---|
Jezik: | Slovenski jezik |
---|
Vrsta gradiva: | Magistrsko delo/naloga |
---|
Tipologija: | 2.09 - Magistrsko delo |
---|
Organizacija: | FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
|
---|
Opis: | Potreba po učinkovitejših, privlačnejših pristopih k poučevanju novih generacij študentov je v izobraževanju uveljavila rabo elementov igrifikacije. Z izvedbo sistematičnega pregleda literature smo ugotavljali uporabo in vplive igrifikacije na področju informatike. Večina študij je igrifikacijo dojela kot pozitiven dejavnik vpliva na motivacijo, zadovoljstvo in študijske rezultate udeležencev. Identificirali smo 26 orodij in 7 procesnih ogrodij, podpornih igrifikaciji. Delo predstavlja tudi študijo primera uvedbe orodja ERPsim, ki uporablja podporne in podpira uporabo tehnik igrifikacije v poučevanje predmeta Celovite informacijske rešitve. Tako študenti kot izvajalci predmeta uveden pristop ocenjujejo izrazito pozitivno. |
---|
Ključne besede: | računalništvo in informatika, izobraževanje, poslovne informacijske rešitve, igrifikacija, simulacija poslovanja, ERPSim |
---|
Kraj izida: | [Maribor |
---|
Založnik: | A. Rajšp |
---|
Leto izida: | 2018 |
---|
PID: | 20.500.12556/DKUM-70398  |
---|
UDK: | 004.434:004.94(043.2) |
---|
COBISS.SI-ID: | 21497878  |
---|
NUK URN: | URN:SI:UM:DK:FEBOGZDQ |
---|
Datum objave v DKUM: | 14.06.2018 |
---|
Število ogledov: | 1286 |
---|
Število prenosov: | 271 |
---|
Metapodatki: |  |
---|
Področja: | KTFMB - FERI
|
---|
:
|
Kopiraj citat |
---|
| | | Skupna ocena: | (0 glasov) |
---|
Vaša ocena: | Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom. |
---|
Objavi na: |  |
---|
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše
podrobnosti ali sproži prenos. |