| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Evaluation of the influence of the macro-environment on the social innovation activity of enterprises
Avtorji:ID Satalkina, Liliya (Avtor)
ID Shpak, Nestor (Avtor)
Datoteke:.pdf Organizacija_2018_Satalkina,_Shpak_Evaluation_of_the_Influence_of_the_Macro-environment_on_the_Social_Innovation_Activity_of_Enterprises.pdf (1,18 MB)
MD5: 1F6C30A15F89B92AB9EBD52E2A54578E
PID: 20.500.12556/dkum/1ecd2d31-7b6a-4a98-8242-2f7026789450
 
URL https://www.degruyter.com/view/j/orga.2018.51.issue-1/orga-2018-0003/orga-2018-0003.xml
 
Jezik:Angleški jezik
Vrsta gradiva:Znanstveno delo
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:FOV - Fakulteta za organizacijske vede
Opis:Background: Nowadays the emphasis on social components in the general mainstream of innovation activity is one of the strongest grounds for the successful functioning and development of enterprises. In several countries, social innovation activity is becoming a product of business in general, with associated expectations regarding profit. Objectives: The goal of the article is to develop a toolkit for the evaluation of the influence of the macro-environment on the social innovation activity (SIA) of enterprises. Method: The methodology includes elements of theoretical and empirical research with the implementation of methods such as a literature review, all types of analysis, and methods of aggregation and integration. Questionnaires were used as a means of data collection. Results: The general methodological framework of diagnostics of the SIA macro-environment is distinguished. Based on a theoretical analysis of the SIA ecosystem and the experience of operating enterprises, the main factors of SIA macro-environment are determined. The general integrated index and its five-level interpretational model are proposed as a measure for the evaluation of the SIA macro-environment. Conclusion: The results presented provide data necessary for the argumentation of SIA strategy and tactics, as well as investment policy in this sphere.
Ključne besede:enterprise, social innovation activity, diagnostics, macro-environment, factors
Status publikacije:Objavljeno
Verzija publikacije:Objavljena publikacija
Leto izida:2018
Št. strani:str. 36-48
Številčenje:Letn. 51, št. 1
PID:20.500.12556/DKUM-70359 Novo okno
ISSN:1318-5454
COBISS.SI-ID:301376768 Novo okno
DOI:10.2478/orga-2018-0003 Novo okno
ISSN pri članku:1318-5454
NUK URN:URN:SI:UM:DK:LD0VJR5B
Datum objave v DKUM:07.05.2018
Število ogledov:1388
Število prenosov:315
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:Ostalo
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Gradivo je del revije

Naslov:Organizacija. revija za management, informatiko in kadre
Skrajšan naslov:Organizacija
Založnik:Moderna organizacija
ISSN:1318-5454
COBISS.SI-ID:610909 Novo okno

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:07.05.2018

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Naslov:Evaluacija vpliva makro-okolja na družbeno inovacijsko dejavnost podjetij
Opis:Ozadje: Danes je poudarek na družbenih komponentah v inovacijske dejavnosti eden najmočnejših dejavnikov za uspešno delovanje in razvoj podjetij. V številnih državah postaja dejavnost družbeno inovacijske aktivnosti podjetja del poslovnega procesa, povezana s pričakovanji glede dobička. Cilji: Cilj članka je razviti orodje za ovrednotenje vpliva makroekonomskega okolja na družbeno inovacijsko dejav­nost podjetij. Metoda: Uporabljena metodologija vključuje elemente teoretičnih in empiričnih raziskav z izvajanjem metod, kot so pregled literature, različne vrste analiz in metode združevanja in integracije. Vprašalniki so bili uporabljeni kot sred­stvo za zbiranje podatkov. Rezultati: Razvili smo splošen metodološki okvir diagnostike makro okolice družbeno inovacijsko dejavnost. Na podlagi teoretične analize ekosistema družbeno inovacijsko dejavnosti in izkušenj konkretnih podjetij smo določili glavne dejavnike makro-okolja družbeno inovacijsko dejavnosti. Kot merilo za ovrednotenje makro okolij družbeno inovacijsko dejavnosti so predlagani splošni integrirani indeks in njegov pet plastni interpretacijski model. Zaključek: Predstavljeni rezultati omogočajo pridobiti podatke, ki so potrebni za utemeljitev strategije in taktike družbeno inovacijsko dejavnosti ter naložbene politike na tem področju.
Ključne besede:podjetja, družbeno inovacijske dejavnosti, diagnostika, makro-okolje, dejavniki


Zbirka

To gradivo je del naslednjih zbirk del:
  1. Organizacija

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici