| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:Dimensions of decision-making process quality and company performance : a study of top managers in Slovenia
Avtorji:ID Grušovnik, Damjan (Avtor)
ID Kavkler, Alenka (Avtor)
ID Uršič, Duško (Avtor)
Datoteke:.pdf Nase_gospodarstvoOur_economy_2017_Grusovnik,_Kavkler,_Ursic_Dimensions_of_Decision-Making_Process_Quality_and_Company_Performance_A_Stud.pdf (1,27 MB)
MD5: A99BEB6BE56CE84AD7DD4494080C5ADE
 
URL http://www.degruyter.com/view/j/ngoe.2017.63.issue-4/ngoe-2017-0024/ngoe-2017-0024.xml
 
Jezik:Angleški jezik
Vrsta gradiva:Znanstveno delo (r2)
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:This paper investigates the relationship between the dimensions of the decision-making process quality and company performance of top managers’ in Slovenia. We found out that companies whose managers exhibit an above-average dimension of openness of spirit in the quality of the decision making process, on average, have a higher stance on foreign markets as companies in which managers show a below-average open spirit. For the managers who work in companies that are present in foreign markets, we could confirm that there is a low/weak correlation between the dimension of effort of the decision-making process quality and the number of employees in a company.
Ključne besede:quality of the decision-making process, rationality, motivation, participation, exhaustivity of the information, managers effort, creativity and innovativeness, company stakeholders, company performance
Leto izida:2017
Status objave pri reviji:Objavljeno
Verzija članka:Založnikova različica članka
Št. strani:str. 66-75
Številčenje:št. 4, Letn. 63
ISSN:0547-3101
UDK:005.523:005.6:005.642
COBISS.SI-ID:12963100 Novo okno
DOI:10.1515/ngoe-2017-0024 Novo okno
ISSN pri članku:0547-3101
NUK URN:URN:SI:UM:DK:UIDOIECI
Datum objave v DKUM:03.05.2018
Število ogledov:837
Število prenosov:117
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:Ostalo
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Gradivo je del revije

Naslov:Naše gospodarstvo
Skrajšan naslov:Naše gospod.
Založnik:Ekonomsko-poslovna fakulteta Univerze v Mariboru, Društvo ekonomistov Maribor, Ekonomski center Maribor, Sciendo
ISSN:0547-3101
COBISS.SI-ID:751364 Novo okno

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:03.05.2018

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Naslov:Dimenzije kakovosti procesa odločanja in uspešnost podjetja : raziskava vodilnih menedžerjev v Sloveniji
Opis:Prispevek obravnava odnos med dimenzijami kakovosti procesa odločanja in uspešnostjo podjetja za vodilne manedžerje v Sloveniji. Ugotovili smo, da podjetja, katerih vodilni manedžerji izkazujejo nadpovprečno veliko dimenzijo odprtega obzorja pri kakovosti procesa odločanja, imajo v povprečju višji delež prihodkov ustvarjenih na tujih trgih, kot pa podjetja, v katerih manedžerji izkazujejo podpovprečno odprto obzorje. Za menedžerje, ki delujejo v podjetjih, ki so prisotna na tujih trgih, smo lahko potrdili, da obstaja pri njih nizka/šibka povezava med dimenzijo vloženega truda pri kakovosti procesa odločanja in številom zaposlenih v podjetju.
Ključne besede:podjetje, management, manager, odločanje, kakovost, ustvarjalnost, inovativnost, uspešnost, kakovost procesa odločanja, racionalnost, motivacija, soudeležba, počrpanost informacij, menedžerjev trud, ustvarjalnost in inovativnost, deležniki podjetja, uspešnost podjetja


Zbirka

To gradivo je del naslednjih zbirk del:
  1. Naše gospodarstvo

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici