| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:Osebna prodaja kot oblika tržnega komuniciranja v banki : diplomsko delo
Avtorji:Senica, Majda (Avtor)
Završnik, Bruno (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf senica-majda.pdf (570,19 KB)
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo (m5)
Organizacija:EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Ključne besede:komuniciranje, poslovno komuniciranje, banke, bančništvo, uporabniki, marketing, trženje, strategija trženja, praksa, bančno poslovanje, storitve, odnosi z javnostjo, marketing mix, marketinški splet, dejavnost, delovanje, uspešnost poslovanja, motiviranje, direktno trženje, organiziranost, neposredna prodaja, osebna prodaja, pospeševanje prodaje, cilj, tržna analiza, aktivnosti, poslovni rezultati
Leto izida:2005
Založnik:[M. Senica]
Izvor:Trebnje
UDK:658.81/.85(043.2):336.71(497.4)
COBISS_ID:8182556 Povezava se odpre v novem oknu
NUK URN:URN:SI:UM:DK:UGN8SORE
Število ogledov:2095
Število prenosov:224
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:EPF
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici