| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:Strategija vstopa podjetja Gorenje na češki trg : diplomsko delo
Avtorji:Barbič, Mitja (Avtor)
Jurše, Milan (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf barbic-mitja.pdf (364,33 KB)
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo (m5)
Organizacija:EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Ključne besede:strategija trženja, mednarodni trg, Češka, značilnosti, poslovno okolje, družbe, bela tehnika, gospodinjski aparati, tržna analiza, franchising, blagovne znamke, tržno planiranje, pospeševanje prodaje, oblikovanje, pozicioniranje, distribucija, tržne poti, strategija, poslovno okolje, cilj, operativni plani
Leto izida:2005
Založnik:[M. Barbič]
Izvor:Maribor
UDK:339.54/.56(437.1):64.06(497.4 Velenje)
COBISS_ID:8144412 Povezava se odpre v novem oknu
NUK URN:URN:SI:UM:DK:QIB0IGYB
Število ogledov:2178
Število prenosov:266
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:EPF
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici