SLO | ENG

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:Nivoji podrobnosti
Avtorji:Hozjan, Karmen (Avtor)
Rizman Žalik, Krista (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Cvirn, Robi (Komentor)
Datoteke:.pdf UN_Hozjan_Karmen_2018.pdf (3,09 MB)
 
.zip UN_Hozjan_Karmen_2018.zip (160,69 MB)
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga (mb11)
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Opis:Kljub izjemnim napredkom računalniške grafične strojne opreme, stremenje po realističnem upodabljanju v realnem času še vedno obstaja. V diplomski nalogi so preučeni nivoji podrobnosti (angl. level of detail) geometrijskih modelov. V prvem delu so opisani temeljni pojmi, zgodovina, štirje okvirji za upravljanje nivojev podrobnosti ter štiri avtomatizirane metode poenostavljanja geometrijskih modelov. V drugem delu so predstavljeni vtičnik, orodje in objekt LOD, ki jih v okviru nivojev podrobnosti ponuja program Cinema 4D. Tako orodje kot objekt LOD sta testirana na lastnih primerih. Vtičnik in orodji starejših in novejših različic programa so med seboj primerjani.
Ključne besede:nivo podrobnosti, geometrijski model, Cinema 4D
Leto izida:2018
Založnik:K. Hozjan
Izvor:[Maribor
UDK:004.925.8(043.2)
COBISS_ID:21406230 Povezava se odpre v novem oknu
Licenca:CC BY-NC-ND 4.0
To delo je dosegljivo pod licenco Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Število ogledov:186
Število prenosov:28
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:KTFMB - FERI
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Level of Detail
Opis:Despite tremendous strides in computer graphics hardware, the pursuit of realistic rendering in real-time continues to haunt us. In the diploma levels of detail of geometric models are examined. In the first part the basic concepts, history, four frames for managing levels of detail, and four automated methods for simplifying geometric models are described. In the second part, the plug-in, the tool and the LOD object of the Cinema 4D program are presented. The tool and the LOD object are tested on our own examples. The plug-in and tools of older and newer versions of the program are compared to each other.
Ključne besede:level of detail, geometric model, Cinema 4D


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici