SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:Primerjava vizualne komunikacije javnih prostorov v Mariboru in Dubaju
Avtorji:Kuduzović, Kaja (Avtor)
Debevc, Matjaž (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf UN_Kuduzovic_Kaja_2018.pdf (2,07 MB)
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga (mb11)
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Opis:Ljudje smo vedno manj pozorni na videz prostorov, v katerih se nahajamo, saj se z vizualno komunikacijo srečujemo vsakodnevno. Predvsem so to mediji v javnih prostorih, ki z nami vizualno komunicirajo. V diplomskem delu smo raziskovali elemente vizualne komunikacije in želeli dokazati, da z njimi prostor skozi videz prenaša svoje sporočilo ljudem. S pomočjo tega smo poskušali ugotoviti, kaj prostor sporoča in primerjatI, kaj prostor z enako funkcijo sporoča v Mariboru in kaj v Dubaju. Pri raziskovanju smo uporabili opisno oz. deskriptivno metodo raziskovanja s študijem literature. Dokazali smo, da kljub izpostavljenosti velikemu številu medijev, sam videz prostora prav tako komunicira z javnostjo in ji s tem nekaj sporoča.
Ključne besede:Vizualna komunikacija, javnost, javne ustanove, Maribor, Dubaj.
Leto izida:2018
Založnik:[K. Kuduzović]
Izvor:Maribor
UDK:316.77:659.443(043.2)
COBISS_ID:21412118 Povezava se odpre v novem oknu
Licenca:CC BY-NC-ND 4.0
To delo je dosegljivo pod licenco Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Število ogledov:389
Število prenosov:38
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:KTFMB - FERI
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Comparison of visual communication of public places in Maribor and Dubai
Opis:We are affected by visual communication, practically everywhere we go. That overexposure results in the public paying less attention to the appearance of places they visit. In this thesis, we researched different elements of visual communication through the use of descriptive method and literature. With it, we were trying to prove that public places are using these elements to visualy communicate with people and tried to find out what these messages are. We also compared visual messages of the public places in Maribor in Dubai. Evidence suggests that, even though overexposure of public to media persists, the appearance of these places still communicates with public and transmits messages.
Ključne besede:Visual communication, public, public places, Maribor, Dubai.


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici