| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Spoznajmo gledališče - projekt z učenci 1. razreda osnovne šole
Avtorji:ID Radić, Beti (Avtor)
ID Šinko, Sabina (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
ID Licardo, Marta (Komentor)
Datoteke:.pdf VS_Radic_Beti_2018.pdf (1,53 MB)
MD5: 35A2B5992055F27E5AFDAEFB5559747B
PID: 20.500.12556/dkum/d22895c7-bacb-428d-a92b-849cc69b2842
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:Gledališče je lahko tudi prostor za učenje in raziskovanje različnih tem. V tem diplomskem delu se bomo posvetili vprašanju, ali je mogoče preko gledaliških dejavnosti in gledališke predstave približati otrokom tudi vrednote, pri čemer se bomo osredotočili na vrednoto poštenje. S projektnim delom bomo skušali ugotoviti, ali otroci zaradi vključenosti v proces gledaliških dejavnosti in gledališke predstave bolje razumejo, kaj je poštenje, v kakšnih vidikih se kaže in kako podoživljajo gledališko vsebino iz vidika te vrednote. Poštenje kot vrednoto smo zbrali zato, ker se dotika vseh moralnih vrednot človeštva, kar pomeni, da smo pošteni do ožje in širše družbe, predvsem pa do sebe, to pa ustvarja dobre medsebojne odnose in dobro počutje posameznika. S projektnim delom smo otrokom skozi aktivne dejavnosti in ob izvedbi gledališke predstave doprinesli novo znanje gledališča, gledaliških ustvarjalcev ter približali znanje o vrednoti poštenja. Z aktivnimi dejavnostmi smo otroke seznanili z vlogami gledaliških ustvarjalcev (kako se imenuje in deluje), oblikovali in izvedli gledališko predstavo ter dosegli zastavljene cilje za učinkovitost projekta. Cilj projekta je bil predvsem sam proces gledaliških dejavnosti ter spoznavanje vrednote poštenje skozi zgodbo ter uporabo v drugih okoliščinah. Po zaključku projekta so otroci bolje razumeli, kaj je gledališka predstava in kdo v njej sodeluje. Vsi vključeni otroci so ob neposrednem vprašanju in preko anekdote jasno razumeli, kdo je pošten človek. Nekoliko manj so se kazale razlike v razumevanju, zakaj lažemo in kaj so razlogi za laganje.
Ključne besede:dramsko gledališče, gledališki ustvarjalci, poštenje, projektno delo, vrednote.
Kraj izida:Maribor
Založnik:[B. Radić]
Leto izida:2018
PID:20.500.12556/DKUM-70020 Novo okno
UDK:373.2:792.97(043.2)
COBISS.SI-ID:23840520 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:TXDALSTB
Datum objave v DKUM:29.05.2018
Število ogledov:1453
Število prenosov:167
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:PEF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.sl
Opis:To je standardna licenca Creative Commons, ki daje uporabnikom največ možnosti za nadaljnjo uporabo dela, pri čemer morajo navesti avtorja.
Začetek licenciranja:27.03.2018

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Getting to know theatre - the project with the first grade pupils
Opis:The theatre can be a place for learning and exploring different topics. In this thesis the author focuses on the question whether it is possible to teach children values through theatrical activities and theatrical performances, especially the value of honesty. With this project the author tried to identify whether children get a better understanding of honesty because of their involvement in the process of theatrical activities and theatrical performances, in what aspects this assumption is reflected and how the children relive theatrical content when taking into account the value of honesty. The author has chosen the value of honesty because it touches all the moral values of humankind, which means that we are honest to our family and friends but also to the broader society, and especially to ourselves, creating good mutual relations and the well-being of the individual. Through the project, the activities and the theatre performance the children gained new knowledge about the theatre, the theatre creators and the value of honesty. Through the activities the children got acquainted with the roles of theatre creators (how they are called and how the theatre works), together we designed and performed a theatre play, and achieved the set goals for the effectiveness of the project. The goal of the project was primarily the core process of theatrical activities and the recognition of the value of honesty through the story and the use of the value in other circumstances. Upon completion of the project, the children were able to understand better what a theatre performance is and who is involved in it. All children involved clearly understood who is an honest person in a direct question and via an anecdote. A little less understanding was shown regarding the differences in understanding why people lie and what are the reasons for lying.
Ključne besede:drama theatre, theatre creators, honesty, project work, values.


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici