| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:Representation of Gender in Books for the English Reading Competitions in First and Second Triad of Primary School
Avtorji:Kotnik, Nadja (Avtor)
Gadpaille, Michelle (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf MAG_Kotnik_Nadja_2018.pdf (2,42 MB)
MD5: A2E0ACB56E66BE52405BCFF018A44A07
 
Jezik:Angleški jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga (mb22)
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FF - Filozofska fakulteta
Opis:The purpose of the MA thesis was to analyse 21 easy readers in terms of gender. The easy readers included in the analysis appeared on one of the two reading lists for the English reading competitions, EPI reading badge and Bookworms in the academic year 2015/2016. The books were examined with quantitative, qualitative and linguistic analysis with the aim of revealing gender bias and stereotyping in the characterization of male and female characters. An initial overview of the sample revealed great diversity in the sample – almost half the sample represented re-written versions of older books, while the other half were books with original plots or adaptations based on recent films. With regard to quantitative analysis, an underrepresentation of female characters was identified in the text as well as the illustrations. In general, males predominated in every category that we quantitatively analysed, but there were a few books where this was not the case. The qualitative and linguistic analysis provided mixed results. There were some newer easy readers where progress in terms of defying gender stereotypes and discrimination was noticeable, but some older books expressed evident gender bias.
Ključne besede:gender, easy readers, gender stereotypes, gender roles, English reading competitions, linguistic analysis, content analysis, semiotic analysis
Leto izida:2018
Založnik:[N. Kotnik]
Izvor:Maribor
UDK:305-055:82-92=111:373.3(043.2)
COBISS_ID:24153608 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:1MTJTSUD
Število ogledov:407
Število prenosov:54
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:FF
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:22.03.2018

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Naslov:Reprezentacija spola v knjigah za angleško bralno značko v prvem in drugem vzgojno-izobraževalnem obdobju osnovne šole
Opis:Namen magistrske naloge je bil analizirati 21 knjig za pomoč pri učenju tujega jezika z vidika reprezentacije spola. Knjige vključene v vzorec so se pojavile na bralnih seznamih za angleški bralni tekmovanji, EPI bralna značka in tekmovanje Knjižni molj v šolskem letu 2015/2016. Knjige so bile analizirane s pomočjo kvalitativne, kvantitativne in jezikovne analize z namenom razkritja spolne diskriminacije in stereotipov. Prvotni pregled vzorca je razkril, da se knjige med seboj močno razlikujejo. Skoraj polovica vzorca so predstavljale prirejene knjige, napisane na knjižni predlogi starejših knjig. Drugo polovico vzorca pa so predstavljale knjige z izvirnimi avtorskimi zgodbami ali knjige napisane na podlagi novejših filmov. Kvantitativna analiza vzorca je razkrila pomanjkljivo zastopanje ženskih likov v besedilih kot tudi ilustracijah in fotografijah. Na splošno so moški liki prevladovali v vsaki kategoriji, ki smo jo kvantitativno analizirali ampak moška prevlada ni bila značilna za vsako posamezno knjigo. Kvalitativna in jezikovna analiza sta postregli z raznolikimi rezultati. V določenih novejših knjigah je opazno zmanjšanje spolnih stereotipov ter diskriminacije, v nekaterih knjigah napisanih na knjižni predlogi starejših knjig pa je spolna diskriminacija več kot očitna.
Ključne besede:spol, knjige za pomoč pri učenju tujega jezika, spolni stereotipi, spolne vloge, angleška bralna tekmovanja, jezikovna analiza, analiza vsebine, semiotična analiza


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici