SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:PEST-analiza v poslovnem okolju malih ter srednje velikih podjetij
Avtorji:Zlatečan, Nina (Avtor)
Rus, Matej (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf VS_Zlatecan_Nina_2018.pdf (614,10 KB)
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Delo diplomskega projekta/projektno delo (mb13)
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:V ospredju dela diplomskega projekta so mala in srednje velika podjetja ter PEST-analiza, s pomočjo katere proučujemo zunanje okoljske dejavnike, ki neposredno vplivajo na poslovanje podjetij. Diplomski projekt je sestavljen iz teoretičnega in praktičnega dela. V teoretičnem delu obravnavamo učinke PEST-analize v poslovnem okolju malih in srednje velikih podjetij. Najprej opredelimo značilnosti malih ter srednje velikih podjetij (v nadaljevanju MSP) in sektorje, v katerih se pojavljajo, nato navedemo njihovo specifiko. Gre za gospodarski učinek teh podjetji, razvoj, značilnosti financiranja MSP in vpliv sodobnega okolja nanje. Za tem sledijo PEST-analiza, akronim političnih, ekonomskih, sociokulturnih ter tehnoloških sprememb, ki vplivajo na poslovanje družbe. Opredelimo ter opišemo zgodovinski razvoj analize, navedemo postopke in tehnike izvajanja analize ter razjasnimo vse PEST-variacije. Pojasnimo pomen in uporabo analize za mala in srednje velika podjetja ter opredelimo poslovno okolje in navedemo priložnosti za rast MSP. Empirični del vsebuje predstavitev podjetja Hyundai Zoran Zlatečan s. p. ter izvedeno PEST-analizo. Ker se skozi diplomski projekt osredotočamo na mala in srednje velika podjetja, PEST-analizo izvedemo na primeru majhnega podjetja. S tem poslovnim orodjem opredelimo zunanje okoljske dejavnike tega podjetja – politične, ekonomske, sociokulturne ter tehnološke – ki za dotično podjetje prestavljajo nevarnost oziroma priložnost. Opredelimo tudi njihov status glede na okoljske razmere – ali gre za naraščajoč, padajoč ali nespremenjen trend.
Ključne besede:poslovno okolje, PEST-analiza, mala in srednje velika podjetja, majhno podjetje Hyundai Zoran Zlatečan s.p.
Leto izida:2018
Založnik:[N. Zlatečan]
Izvor:Maribor
UDK:334
COBISS_ID:13012252 Povezava se odpre v novem oknu
Licenca:CC BY-NC-ND 4.0
To delo je dosegljivo pod licenco Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Število ogledov:114
Število prenosov:47
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:EPF
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:PEST analysis in the business environment of small and medium - sized enterprises
Opis:In the bachelor’s project, I am focused on small and medium-sized enterprises and the PEST analysis. By means of the analysis, I study the external environmental factors which influence the conduct of the business of the enterprises directly. The bachelor’s project is composed of the theoretical and the practical part. In the theoretical part, I am focused on the effects of the PEST analysis in the business environment of small and medium-sized enterprises. At first, I defined SME and the sectors in which they emerge, and listed their specifics. We speak about the economic effect of these enterprises, development, the characteristics of SME financing, and the influence of modern environment on them. Further, the PEST analysis follows. It is an acronym of political, economic, sociocultural, and technological variables, which influence the conduct of the business of the enterprise. I defined and described the development of the analysis, listed the procedures and techniques of performing the analysis, and clarified all the variations of the PEST. I explained the significance of the analysis for the small and medium-sized enterprises, the use, defined the business environment, and listed the opportunities for the growth of the SME. The empirical part includes the presentation of the company Hyundai Zoran Zlatečan and the PEST analysis. Because I am focused on small and medium-sized enterprises in the bachelor’s project, I performed the PEST analysis in the case of a small enterprise. I defined the external environmental factors of this company by this business tool. I listed the political, economic, sociocultural, and technological variables which represent threat or opportunity for the company. I defined their status with regards to the environmental conditions, whether this is a growing, falling, or unaltered trend.
Ključne besede:business environment, PEST analysis, small and medium-sized enterprises, small enterprise Hyundai Zoran Zlatečan.


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici