SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:Odločilni dejavniki za sklenitev zavarovanja pri mladih v starostni skupini do 35 let
Avtorji:Gašparič, Tamara (Avtor)
Završnik, Bruno (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf MAG_Gasparic_Tamara_2018.pdf (1,57 MB)
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga (mb22)
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:Tema magistrskega dela je proučevanje dejavnikov, ki vplivajo, da se mladi v starostni skupini do 35 let odločijo za zavarovanje. Iz izkušenj na terenu smo ugotovili, da se veliko mladih ne zaveda, kako pomembno je zavarovanje z vidika socialne varnosti. Z magistrskim delom želimo poenostaviti delo zavarovalnim zastopnikom na terenu. Magistrsko delo smo razdelili na dva dela. V prvem, teoretičnem delu, bomo predstavili razvoj zavarovalništva v Sloveniji, opredelili temeljne naloge ter vlogo zavarovanj, predstavili, na katere načine delimo zavarovanja. Posebno pozornost smo namenili dejavnikom, ki vplivajo, da se mladi v starostni skupini do 35 let odločijo za zavarovanje, osebnim lastnostim zavarovalnega zastopnika ter primerjavi sodobnega načina prodaje s klasičnim. V drugem, empiričnem delu, smo izvedli anonimno raziskavo med posamezniki v starostni skupini do 35 let. S pridobljenimi odgovori ustvarili predstavo o tem, kakšno mnenje imajo mladi o zavarovanjih, na podlagi česa so si mnenje izoblikovali, ali so že imeli srečanje z zavarovalnim zastopnikom, kakšna zavarovanja imajo urejena in ali o tem že sploh razmišljajo. Zanimalo nas je, ali že na kakršen koli način varčujejo za tretje življenjsko obdobje, za čas ko bodo v pokoju in ali se zavedajo, da morajo za svojo socialno varnost poskrbeti sami.
Ključne besede:zavarovalništvo, dejavniki, zavarovalni zastopnik, sodobna prodaja
Leto izida:2018
Založnik:[T. Gašparič]
Izvor:Maribor
UDK:368
COBISS_ID:13036828 Povezava se odpre v novem oknu
Licenca:CC BY-NC-ND 4.0
To delo je dosegljivo pod licenco Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Število ogledov:98
Število prenosov:14
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:EPF
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Decisive factors for taking out insurance for young people in the age group up to 35 years
Opis:Theme of the master's thesis is to study the factors that influence young people of up to 35 years of age to decide for an insurance. From experiences in the field we have found that many young people are not aware of the importance of insurance in terms of social security. With my master’s thesis I would like to simplify the work of insurance agents in the field. The master’s thesis was divided into two parts. The first, theoretical part, presents the development of insurance in Slovenia, defines basic functions and roles of insurance, and present types of insurance. We paid special attention to factors that influence young people younger than 35 to decide for an insurance, and who and what kind of person the insurance agent should be, while we also compared modern and classic sales methods. In the second, empirical part, we conducted an anonymous survey among individuals who are up to 35 years old. By answering the questions, we got an idea of what kind of opinion young people have about insurance, on what basis they formed their opinion, whether they already meet with an insurance agent, what kinds of insurance they have, and if they are even thinking about it. We were interested if they are in any way saving for their third age when we will be retired, and whether they are aware that they need to provide for their own social security.
Ključne besede:insurance, factors, insurance agent, modern sales method


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici