| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:Analiza strategije trženja družbe Gorenja d.d. na skandinavskem trgu : diplomsko delo
Avtorji:Kos, Sabina (Avtor)
Jurše, Milan (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf kos-sabina.pdf (389,23 KB)
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo (m5)
Organizacija:EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Ključne besede:strategija trženja, mednarodno trženje, mednarodni trg, Skandinavija, značilnosti, marketing mix, marketinški splet, trženje, marketing, družbe, bela tehnika, gospodinjski aparati, tržna analiza, uporabniki, blagovne znamke, tržno planiranje, pospeševanje prodaje, design, oblikovanje, pozicioniranje, distribucija, tržne poti, prodaja, oblikovanje cene, cene, poslovno okolje, kupci, potrošnik, cilj, operativni plani
Leto izida:2005
Založnik:[S. Kos]
Izvor:Studence
UDK:339.54(48):64.06
COBISS_ID:8128284 Povezava se odpre v novem oknu
NUK URN:URN:SI:UM:DK:XRSD4YWA
Število ogledov:2562
Število prenosov:465
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:EPF
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici