| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:Osebna prodaja kot instrument tržnega komuniciranja v podjetju Zaščita : diplomsko delo
Avtorji:Hojnik, Bojana (Avtor)
Završnik, Bruno (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf hojnik-bojana.pdf (416,51 KB)
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo (m5)
Organizacija:EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Ključne besede:osebna prodaja, pospeševanje prodaje, zaščitna obleka, blago, mala podjetja, tekstilna industrija, usnjarska industrija, konfekcija, predelovalna industrija, prodajna politika, osebje, trgovec, cilj, marketing, trženje, marketinški splet, marketing mix, image, poslovni razgovori, pogajanje, metode, podjetje, Slovenija
Leto izida:2005
Založnik:[B. Hojnik]
Izvor:Dornava
UDK:658.81/.85(043.2):677(497.4 Ptuj)
COBISS_ID:8113948 Povezava se odpre v novem oknu
NUK URN:URN:SI:UM:DK:6ISISXXG
Število ogledov:2367
Število prenosov:818
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:EPF
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici