Naslov: | Poučevanje slovenskega jezika za Poljake v kognitivnem pristopu : (izbrani vidiki) |
---|
Avtorji: | ID Będkowska-Kopczyk, Agnieszka (Avtor) |
Datoteke: | Slavia_Centralis_2009_Będkowska-Kopczyk_Poucevanje_slovenskega_jezika_za_Poljake_v_kognitivnem_pristopu_(izbrani_vidiki).pdf (304,50 KB) MD5: 8940926A17E7910514ACFA6AF4CDA14D PID: 20.500.12556/dkum/b650c586-0051-416c-91d0-7250a290d169
http://hdl.handle.net/1808/7304
|
---|
Jezik: | Slovenski jezik |
---|
Vrsta gradiva: | Članek v reviji |
---|
Tipologija: | 1.01 - Izvirni znanstveni članek |
---|
Organizacija: | FF - Filozofska fakulteta
|
---|
Opis: | Kognitivno jezikoslovje temelji na spoznanju, da jezik neposredno odraža človekove spoznavne procese. Pomen kot predmet nenehnega pogajanja ni vsota stalne vsebine besed, temveč načina, na katerem je ta vsebina konstruirana v določenem kontekstu; to je pogojeno s strukturo določenega jezika in pogledom na svet njegovih nosilcev. Tako dojemanje pomena vpliva na kognitivni pristop k prisvajanju tujega jezika. V prispevku je predstavljeno kognitivno razumevanje jezika in jezikovne didaktike, nato pa sledijo primeri iz slovenskega jezika, ki so konceptualno zahtevni za poljske študente slovenščine. |
---|
Ključne besede: | slovenščina kot tuji jezik, kognitivno jezikoslovje, Poljaki |
---|
Status publikacije: | Objavljeno |
---|
Verzija publikacije: | Objavljena publikacija |
---|
Leto izida: | 2009 |
---|
Št. strani: | str. 75-88 |
---|
Številčenje: | Letn. 2, št. 2 |
---|
PID: | 20.500.12556/DKUM-69520 |
---|
ISSN: | 1855-6302 |
---|
UDK: | 811.163.6(=162.1) |
---|
COBISS.SI-ID: | 252000512 |
---|
DOI: | 10.17161/SCN.1808.7304 |
---|
ISSN pri članku: | 1855-6302 |
---|
NUK URN: | URN:SI:UM:DK:XKAMUFU1 |
---|
Datum objave v DKUM: | 31.01.2018 |
---|
Število ogledov: | 1556 |
---|
Število prenosov: | 169 |
---|
Metapodatki: | |
---|
Področja: | Ostalo
|
---|
:
|
Kopiraj citat |
---|
| | | Skupna ocena: | (0 glasov) |
---|
Vaša ocena: | Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom. |
---|
Objavi na: | |
---|
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše
podrobnosti ali sproži prenos. |