| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Poučevanje slovenskega jezika za Poljake v kognitivnem pristopu : (izbrani vidiki)
Avtorji:ID Będkowska-Kopczyk, Agnieszka (Avtor)
Datoteke:.pdf Slavia_Centralis_2009_Będkowska-Kopczyk_Poucevanje_slovenskega_jezika_za_Poljake_v_kognitivnem_pristopu_(izbrani_vidiki).pdf (304,50 KB)
MD5: 8940926A17E7910514ACFA6AF4CDA14D
PID: 20.500.12556/dkum/b650c586-0051-416c-91d0-7250a290d169
 
URL http://hdl.handle.net/1808/7304
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Članek v reviji
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:FF - Filozofska fakulteta
Opis:Kognitivno jezikoslovje temelji na spoznanju, da jezik neposredno odraža človekove spoznavne procese. Pomen kot predmet nenehnega pogajanja ni vsota stalne vsebine besed, temveč načina, na katerem je ta vsebina konstruirana v določenem kontekstu; to je pogojeno s strukturo določenega jezika in pogledom na svet njegovih nosilcev. Tako dojemanje pomena vpliva na kognitivni pristop k prisvajanju tujega jezika. V prispevku je predstavljeno kognitivno razumevanje jezika in jezikovne didaktike, nato pa sledijo primeri iz slovenskega jezika, ki so konceptualno zahtevni za poljske študente slovenščine.
Ključne besede:slovenščina kot tuji jezik, kognitivno jezikoslovje, Poljaki
Status publikacije:Objavljeno
Verzija publikacije:Objavljena publikacija
Leto izida:2009
Št. strani:str. 75-88
Številčenje:Letn. 2, št. 2
PID:20.500.12556/DKUM-69520 Novo okno
ISSN:1855-6302
UDK:811.163.6(=162.1)
COBISS.SI-ID:252000512 Novo okno
DOI:10.17161/SCN.1808.7304 Novo okno
ISSN pri članku:1855-6302
NUK URN:URN:SI:UM:DK:XKAMUFU1
Datum objave v DKUM:31.01.2018
Število ogledov:1556
Število prenosov:169
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:Ostalo
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Gradivo je del revije

Naslov:Slavia Centralis
Založnik:Filozofska fakulteta Univerze v Mariboru, Oddelek za slovanske jezike in književnosti, Filozofska fakulteta Univerze v Mariboru, Oddelek za slovanske jezike in književnosti, Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
ISSN:1855-6302
COBISS.SI-ID:244480000 Novo okno

Licence

Licenca:CC BY-NC 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/deed.sl
Opis:Licenca Creative Commons, ki prepoveduje komercialno uporabo, vendar uporabniki ne rabijo upravljati materialnih avtorskih pravic na izpeljanih delih z enako licenco.
Začetek licenciranja:31.01.2018

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Teaching Poles Slovene language using a cognitive approach : (selected aspects)
Opis:Cognitive linguistics is based on the assumption that language reflects human psychological processes. Meaning, as a subject of constant negotiation among people, is not just the conceptual content of the expression, it is the way in which the content is construed in a certain speaking context. It is influenced by both the structure of a given language and the vision of the world of its users. This view influences the cognitive linguistic approach to foreign language acquisition. This paper presents a cognitive approach to language and foreign language teaching; the theoretical section is followed by examples of Slovene expressions which are a conceptual challenge for Polish students of that language.
Ključne besede:Slovene as a foreign language, cognitive linguistics, Poles


Zbirka

To gradivo je del naslednjih zbirk del:
  1. Slavia Centralis

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici