SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:Samoocena študentov predšolske vzgoje glede kompetenc sodelovanja s starši
Avtorji:Natek, Maja (Avtor)
Hmelak, Maja (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf VS_Natek_Maja_2018.pdf (1,24 MB)
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga (mb11)
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:Diplomsko delo z naslovom Samoocena študentov predšolske vzgoje glede kompetenc sodelovanja s starši je sestavljeno iz teoretičnega in empiričnega dela. V teoretičnem delu smo najprej predstavili študij predšolske vzgoje ter pomembnost prakse za naš poklic. Velik poudarek smo dali oblikam sodelovanja v vrtcu med vzgojitelji in starši, saj temu veliko pozornosti namenjamo tako vzgojitelji kot starši. Starši, ki otroka prvič vpišemo v vrtec, imamo možnost, da se sami odločimo za vrtec, prav tako pa se ob otrokovem prihodu v vrtec seznanimo z uvajanjem, vsakodnevnim sodelovanjem in kasneje tudi s prehodom iz vrtca v šolo. Kompetence, ki si jih študentje pridobimo skozi izobraževanje, pa so ravno tako pomembne. Kompetence smo opredelili in jih predstavili po ravneh. Empirični del zajema raziskavo o pripravljenosti študentov predšolske vzgoje na sodelovanje s starši. Anketni vprašalniki so bili razdeljeni med študente treh fakultet v Sloveniji, in sicer na mariborski, ljubljanski in primorski fakulteti. Vseh izpolnjenih anketnih vprašalnikov je bilo 120. Zanimalo nas je, katere oblike sodelovanja se jim zdijo pomembne, koliko se čutijo usposobljene za sodelovanje s starši.
Ključne besede:KLJUČNE BESEDE: otrok, sodelovanje s starši, kompetence vzgojiteljev
Leto izida:2018
Založnik:[M. Natek]
Izvor:Maribor
UDK:37.064.1:373.2(043.2)(043.2)
COBISS_ID:23698184 Povezava se odpre v novem oknu
Licenca:CC BY-NC-ND 4.0
To delo je dosegljivo pod licenco Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Število ogledov:102
Število prenosov:41
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:PEF
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Preschool education students' self-evaluation of their perental engagement competence
Opis:My graduation thesis Preschool Education Students’ Self-Evaluation of Their Parental Engagement Competences consists of a theoretical and an empirical part. In the theoretical part, I first present the preschool education study programme and the importance of practice for our profession. I stress the importance of engaging preschool teachers with parents, since both sides have great interest in mutual engagement. Parents, who enrol their child in kindergarten, have the ability to choose a kindergarten. At the same time, they are expected to take part in their child’s induction into the kindergarten, to cooperate with the preschool teachers daily and to participate in their child’s kindergarten-school transfer. Competences, which are mastered during the preschool education study programme, are equally important. I have studied and presented competences. The empirical part consists of a survey about preschool students’ readiness to engage with parents. Questionnaires have been delivered to students belonging to three Slovenian faculties in Ljubljana, Maribor and Koper. I have received 120 filled in questionnaires. I wanted to investigate what forms of engagement students find meaningful and if they feel qualified enough to engage with parents.
Ključne besede:child, parents' engagement with kindergarten, preschool teachers’ competences


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici