| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:Training needs assessment for leaders in nursing based on comparison of competency models
Avtorji:Kvas, Andreja (Avtor)
Seljak, Janko (Avtor)
Stare, Janez (Avtor)
Datoteke:.pdf Organizacija_2014_Kvas,_Seljak,_Stare_Training_Needs_Assessment_for_Leaders_in_Nursing_Based_on_Comparison_of_Competency_Models.pdf (288,01 KB)
MD5: 59E545F87FA8D4A87DD6C76A916B1ABD
 
URL http://www.degruyter.com/view/j/orga.2014.47.issue-1/orga-2014-0006/orga-2014-0006.xml
 
Jezik:Angleški jezik
Vrsta gradiva:Znanstveno delo (r2)
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:FOV - Fakulteta za organizacijske vede
Opis:Background and Purpose: The main purpose behind the formation of leadership competency models must be the improvement of leadership. A competency model should serve as one of the tools for selecting the most suitable leaders, appraising their work, assessing training needs and preparing programmes of functional and formal education. The objective of this research is to assess the training needs of leaders in health care. A comparison of leadership competency models between different professional groups should serve as one of the tools with which to assess the training needs of various levels of leaders. Design/Methodology/Approach: A descriptive study using a survey design was conducted on 141 nurse leaders in Slovenia. Respondents indicated to what extent each of 95 different behaviours was characteristic of a person at their leadership level. Results: The most important competence dimensions (groups of behaviours) for leaders in health care are (1) at the first - top leadership level: strategic thinking, openness to change and responsibility; (2) for leaders at the second - middle leadership level: relations with co-workers, animation, resistance to stress; and (3) for leaders at the third leadership level: realisation skills, execution of procedures, communication. Training needs assessments were done for three leadership levels in nursing care. Conclusions: The greatest need for training of nurse leaders can be observed at the third leadership level. Special training programmes should be organised in the competency areas of realisation skills, execution of procedures, communication, education and ethics.
Ključne besede:competence, nursing care, leadership, public administration, Slovenia
Leto izida:2014
Št. strani:str. 66-76
Številčenje:št. 1, Letn. 47
ISSN:1318-5454
UDK:005.336.2:616-083(497.4)
COBISS_ID:4303534 Novo okno
DOI:10.2478/orga-2014-0006 Novo okno
ISSN pri članku:1318-5454
NUK URN:URN:SI:UM:DK:5WH6WUCE
Število ogledov:721
Število prenosov:258
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:Ostalo
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Gradivo je del revije

Naslov:Organizacija
Založnik:Fakulteta za organizacijske vede Univerze v Mariboru, Založba Moderna organizacija, Sciendo
ISSN:1318-5454
COBISS.SI-ID:610909 Novo okno

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:22.01.2018

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Naslov:Primerjava kompetenčnih modelov vodenja kot osnova za izdelavo ocene potreb po usposabljanju za vodje v zdravstveni negi
Opis:Ozadje in namen: Glavni namen oblikovanja kompetenčnih modelov vodenja mora biti izboljšanje vodenja. Kompetenčne modele naj bi uporabljali kot eno od orodij za izbiro najprimernejših vodij, ocenjevanje njihovega dela, potreb po usposabljanju ter pripravo programov formalnega in neformalnega vseživljenjskega izobraževanja. Cilj naše raziskave je oceniti potrebe po usposabljanju vodij v zdravstveni negi. Primerjava kompetenčnih modelov vodenja med različnimi profesionalnimi skupinami naj bi služila kot orodje za izdelavo ocene potreb po usposabljanju za različne ravni vodenja. Metodologija: V okviru raziskave je bila izvedena anketa, v kateri je sodelovalo 141 vodij v zdravstveni negi. Anketirani vodje so ocenili do katere stopnje je 95 različnih ravnanj značilnih za osebo na njihovi ravni vodja. Rezultati: Najpomembnejše kompetence (skupine ravnanj) za vodje v zdravstveni negi so (1) za najvišjo raven vodenja: strateško mišljenje, odprtost za novosti in odgovornost; (2) za drugo raven vodenja: medsebojni odnosi, animacija, odpornost na stres; (3) za tretjo raven vodenja realizatorske sposobnosti, izvedba postopkov, komunikacija. Ocenili smo potrebe po usposabljanju na treh ravneh vodenja v zdravstveni negi. Zaključki: Največje potrebe po usposabljanju je opaziti na tretji ravni vodenja v zdravstveni negi. Posebne programe usposabljanja je potrebno organizirati na kompetenčnih področjih realizatorskih sposobnosti, uporabe učinkovitih metod, komuniciranja, izobraževanja in etike.
Ključne besede:kompetence, zdravstvena nega, vodenje, javna uprava, Slovenija


Zbirka

To gradivo je del naslednjih zbirk del:
  1. Organizacija

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici