| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:The management of complaints in Slovene public administration
Avtorji:Stare, Janez (Avtor)
Gruden, Barbara (Avtor)
Kovač, Polonca (Avtor)
Datoteke:.pdf Organizacija_2008_Stare,_Gruden,_Kovac_The_Management_of_Complaints_in_Slovene_Public_Administration.pdf (113,68 KB)
 
URL http://www.degruyter.com/view/j/orga.2008.41.issue-1/v10051-008-0003-9/v10051-008-0003-9.xml
 
Jezik:Angleški jezik
Vrsta gradiva:Znanstveno delo (r2)
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:FOV - Fakulteta za organizacijske vede
Opis:The Slovene public administration is part of the broader social system, therefore it must be responsive and proactive. The instrument of complaint in the administrative procedure, and wider in the context of the entire administrative management, is very helpful to public administration for tracking social changes and should therefore be seen as a form of constructive criticism. On the basis of user complaints regarding its services or the parties to the administrative procedure, the public administration must learn permanently and, as learning organisation, must incorporate its findings into future practice. The starting point of this contribution is the problems of the complaint in the narrow sense - customer dissatisfaction with the functioning of the public administration or arising from the fact that one of the characteristics of the administrative procedure or other services is the direct contact between the customer and the provider of the service. With this approach, the public administration will develop part of an integral system of quality and excellence that underlines the meaning of satisfaction of (all) the users of public services.
Ključne besede:public administration, administrative procedure, administrative management, complaint, Slovenia, customers
Leto izida:2008
Št. strani:str. 22-30
Številčenje:št. 1, Letn. 41
ISSN:1318-5454
UDK:35(479.4)
COBISS_ID:2867886 Povezava se odpre v novem oknu
DOI:10.2478/v10051-008-0003-9 Povezava se odpre v novem oknu
ISSN pri članku:1318-5454
NUK URN:URN:SI:UM:DK:NDMYSPG9
Licenca:CC BY-NC-ND 4.0
To delo je dosegljivo pod licenco Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Število ogledov:327
Število prenosov:169
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:Ostalo
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Gradivo je del revije

Naslov:Organizacija
Založnik:Fakulteta za organizacijske vede Univerze v Mariboru, Založba Moderna organizacija, Sciendo
ISSN:1318-5454
COBISS.SI-ID:610909 Novo okno

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Naslov:Upravljanje pritožb v slovenski javni upravi
Opis:Slovenska javna uprava je del širšega družbenega sistema. Zato mora delovati odzivno in celo proaktivno. Instrument pritož- be v upravnem postopku in širše v okviru celotnega upravnega poslovanja je javni upravi pri sledenju družbenim spremembam v pomoč in bi ga tako morala jemati kot obliko konstruktivne kritike. Javna uprava se mora na podlagi pritožb uporabnikov njenih storitev oz. strank v upravnih postopkih učiti in kot učeča organizacija nauke vgraditi v bodočo prakso. V prispevku izhajamo iz tistih problemov pritožbe v ožjem smislu kot nezadovoljstva stranke, ki se nanašajo na delovanje javne uprave oz. izhajajo iz dejstva, da je ena izmed značilnosti upravnega postopka oz. druge storitve prav neposreden stik med stranko in izvajalcem storitve. S tovrstnim pristopom bo javna uprava razvila del celovitega sistema kakovosti oz. odličnosti, ki poudarja pomen zadovoljstva (vseh) uporabnikov javnih storitev.
Ključne besede:javna uprava, upravni postopek, upravno poslovanje, pritožba, Slovenija, stranke


Zbirka

To gradivo je del naslednjih zbirk del:
  1. Organizacija

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici