| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:The importance of perception and consciousness for E-learning
Avtorji:Rebolj, Vanda (Avtor)
Datoteke:.pdf Organizacija_2010_Rebolj_The_Importance_of_Perception_and_Consciousness_for_E-Learning.pdf (1,42 MB)
 
URL https://www.degruyter.com/view/j/orga.2010.43.issue-1/v10051-010-0003-4/v10051-010-0003-4.xml
 
Jezik:Angleški jezik
Vrsta gradiva:Strokovno delo (r4)
Tipologija:1.04 - Strokovni članek
Organizacija:FOV - Fakulteta za organizacijske vede
Opis:The article presents the results of a research on perception during the learning process of adults in a virtual environment. The aim of the research was to determine why the process of e-learning introduction in Slovenia has been slowed down. Perception and its effects upon learning are important on the conscious as well as on the unconscious level but they have not been given as much attention as in the classical learning environment. Disturbed perception which results from the lack of expertise in preparation of the e-environment is a serious obstacle for learning. The objective of the research was to find solutions for the actual teaching practice but at the same time the research emphasizes that conclusions cannot always be made on the basis of former facts about students. We have to bear in mind that the impact of technology changes the students as well. Lack of professional arguments and of good practice leads to pedagogical conservatism which can cause the school's progress, also in the area of adult education, to be directed in the opposite direction from the one required by business processes in the organizations in which the adult students come from or in which the students are employed after they finish their education.
Ključne besede:e-learning, e-education, virtual learning environment, perception, adults, remembrance
Leto izida:2010
Št. strani:str. 21-34
Številčenje:št. 1, Letn. 43
ISSN:1318-5454
UDK:37.018.43:004
COBISS_ID:5406105 Povezava se odpre v novem oknu
DOI:10.2478/v10051-010-0003-4 Povezava se odpre v novem oknu
ISSN pri članku:1318-5454
NUK URN:URN:SI:UM:DK:RVQVAFT4
Licenca:CC BY-NC-ND 4.0
To delo je dosegljivo pod licenco Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Število ogledov:217
Število prenosov:166
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:Ostalo
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Gradivo je del revije

Naslov:Organizacija
Založnik:Fakulteta za organizacijske vede Univerze v Mariboru, Založba Moderna organizacija, Sciendo
ISSN:1318-5454
COBISS.SI-ID:610909 Novo okno

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Naslov:Pomen percepcije in zavesti za učenje, podprto z informacijsko tehnologijo
Opis:V članku so predstavljeni rezultati raziskave o percepciji med učenjem odraslih v virtualnem okolju, ki je bila opravljena z namenom raziskati nekatere vzroke za upočasnitev napredka pri uvajanju e-učenja pri nas. Percepcija in njeni učinki na učenje so pomembni na zavedni in nezavedni ravni, vendar jim ne posvečamo toliko pozornosti kot v bolje raziskanem klasičnem učnem okolju. A motena percepcija, ki je posledica premalo strokovne priprave e-okolja, je pomembna ovira za učenje. Raziskava je bila namenjena odkrivanju nekaterih rešitev za učno prakso. Hkrati pa raziskava potrjuje tezo, da ne moremo vedno zaključevati na podlagi nekdanjih resnic o učencih, saj se tudi ti spreminjajo pod vplivom tehnologije. Pomanjkanje strokovnih argumentov in dobre prakse sproža pedagoški konzervativizem, ta pa lahko šolski napredek, tudi v izobraževanju odraslih, vodi v nasprotno smer, kot jo zahtevajo poslovni procesi v organizacijah, iz katerih prihajajo in v katere po šolanju odhajajo odrasli učenci.
Ključne besede:e-izobraževanje, e-učenje, virtualno učno okolje, percepcija, odrasli, pomnenje


Zbirka

To gradivo je del naslednjih zbirk del:
  1. Organizacija

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici