| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:Strategical perspective of corporate environmental policy
Avtorji:Navickas, Valentinas (Avtor)
Kontautiene, Rima (Avtor)
Datoteke:.pdf Organizacija_2011_Navickas,_Kontautiene_Strategical_Perspective_of_Corporate_Environmental_Policy.pdf (640,16 KB)
 
URL http://www.degruyter.com/view/j/orga.2011.44.issue-6/v10051-011-0019-4/v10051-011-0019-4.xml
 
Jezik:Angleški jezik
Vrsta gradiva:Znanstveno delo (r2)
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:FOV - Fakulteta za organizacijske vede
Opis:The authors of the article analyze the benefits of corporate environmental policy in pursuance of a competitive advantage in the global market. Corporate environmental policy described as a strategic business investment opens new possibilities for their relationships with stakeholders and contributes to the promotion of social activity and to the attainment of the competitive advantage. By emphasizing the positive environmental policy's impact on competitive advantage of corporation in the global market the article treats of corporate environmental performance benefits, which are defined as improvement of relations with all stakeholders, intensification of corporation image, reputation development, business growth and customer loyalty. The paper deals with the development of Lithuanian corporate environmental policy in recent years and investigates the relationship between corporation activities and the improvement of relations with the stakeholders, which influences intensification of corporation's image and thereby increases competitive advantage of corporation. Researching the impact of corporate environmental policy on increasing competitive advantage, the authors found that active environmental performance positively influences business relationships with stakeholder groups and increases their competitive advantage in the global market.
Ključne besede:strategy, environmental protection, corporate environmental policy, competitive advantage, corporate environmental activity in Lithuania
Leto izida:2011
Št. strani:str. 179-184
Številčenje:št. 6, Letn. 44
ISSN:1318-5454
UDK:005.35:502.1
COBISS_ID:260022528 Povezava se odpre v novem oknu
DOI:10.2478/v10051-011-0019-4 Povezava se odpre v novem oknu
ISSN pri članku:1318-5454
NUK URN:URN:SI:UM:DK:ZDASXEIY
Licenca:CC BY-NC-ND 4.0
To delo je dosegljivo pod licenco Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Število ogledov:240
Število prenosov:134
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:Ostalo
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Gradivo je del revije

Naslov:Organizacija
Založnik:Fakulteta za organizacijske vede Univerze v Mariboru, Založba Moderna organizacija, Sciendo
ISSN:1318-5454
COBISS.SI-ID:610909 Novo okno

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Naslov:Strateške perspektive korporativne okoljske politike
Opis:Avtorja analizirata pridobitve korporativne okoljske politike pri doseganju konkurenčne prednosti na globalnem tržišču. Korporativna okoljska politika kot strateška poslovna investicija odpira nove možnosti za odnose z deležniki in prispeva k promociji socialnih aktivnosti in s tem k doseganju konkurenčne prednosti. Avtorja se osredotočata na vpliv pozitivne okoljske politike na doseganje konkurenčne prednosti na globalnem tržišču. S poudarkom na vplivu pozitivne okoljske politike članek obravnava pridobitve okoljskega obnašanja na izboljšanje odnosov z vsemi deležniki, okrepljen imidž korporacije, razvoj ugleda, rast poslovne aktivnosti in lojalnost strank. Nadalje obravnava razvoj korporativne okoljske politike v Litvi v zadnjih letih in raziskuje odnos med aktivnostmi korporacije in izboljšanjem odnosov z deležniki, kar vpliva na okrepitev imidža korporacije in s tem izboljša njeno konkurenčno prednost. Avtorja ugotavljata, da aktivno okoljsko ravnanje pozitivno vpliva na odnose podjetja s skupinami deležnikov in poveča njegovo konkurenčno prednost na globalnem tržišču.
Ključne besede:podjetja, družbena odgovornost, ekologija, varstvo okolja, trajnostni razvoj, strategija, konkurenčnost


Zbirka

To gradivo je del naslednjih zbirk del:
  1. Organizacija

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici