| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:Research on life objective structures of managers and entrepreneurs in Serbia
Avtorji:Sajfert, Zvonko (Avtor)
Nikolić, Milan (Avtor)
Djordjević, Dejan (Avtor)
Atanasković, Predrag (Avtor)
Datoteke:.pdf Organizacija_2009_Sajfert_et_al._Research_on_Life_Objective_Structures_of_Managers_and_Entrepreneurs_in_Serbia.pdf (2,14 MB)
 
URL http://www.degruyter.com/view/j/orga.2009.42.issue-2/v10051-009-0002-5/v10051-009-0002-5.xml
 
Jezik:Angleški jezik
Vrsta gradiva:Znanstveno delo (r2)
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:FOV - Fakulteta za organizacijske vede
Opis:The purpose of the paper herein is to investigate the different life objective structures of managers and specialists in public enterprises. Owners of private enterprises - entrepreneurs were analyzed as control group. Considering the data obtained by using the random sampling method, one may come to conclusions concerning the characteristics of the observed population. The research revealed that successful private owners-entrepreneurs, being the capital holders, have different structure of life objectives comparing to both managers and specialists in public organizations. The basic idea is that this can be considered as inseparable part of economic growth in any organization which also reflects on the management as well. Since the entrepreneurs invested the private capital to realize their ideas, it is logical that they want to increase their capital. On the other hand, managers and specialists in public enterprises do not have such a great sense for capital increment. They rather share the capital preferring to be sociable (clubs sponsors, great humanitarians). The reason of such acting can be found in a fact that Serbia was influenced by socialism which further resulted in poor education of managers and specialists to change their way of thinking. Managers as well as specialists should become knowledge workers who shall exchange the knowledge.
Ključne besede:life objectives, entrepreneur, manager, specialist, successful business
Leto izida:2009
Št. strani:str. 44-58
Številčenje:št. 2, Letn. 42
ISSN:1318-5454
UDK:658.115:005.5
COBISS_ID:248010752 Povezava se odpre v novem oknu
DOI:10.2478/v10051-009-0002-5 Povezava se odpre v novem oknu
ISSN pri članku:1318-5454
NUK URN:URN:SI:UM:DK:WNSI3NW6
Licenca:CC BY-NC-ND 4.0
To delo je dosegljivo pod licenco Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Število ogledov:203
Število prenosov:138
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:Ostalo
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Gradivo je del revije

Naslov:Organizacija
Založnik:Fakulteta za organizacijske vede Univerze v Mariboru, Založba Moderna organizacija, Sciendo
ISSN:1318-5454
COBISS.SI-ID:610909 Novo okno

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Naslov:Struktura življenskih ciljev managerjev in podjetnikov v Srbiji
Opis:Na­men tega članka je raziskati strukturo življenjskih ciljev managerjev in strokovnjakov v javnih podjetjih. V naši analizi smo lastnike privatnih podjetij – podjetnike – obravnavali kot kontrolno skupino. Ker smo zbirali podatke na naključnem vzorcu, lahko posplošimo naše zaključke na celotno obravnavano populacijo. Raziskava je pokazala, da imajo lastnik iuspešnih privatnih podjetij– torej podjetniki, ki so lastniki kapitala, drugačne strukture življenjskih ciljev kot tako managerji kot tudis trokovnjaki v javnih podjetjih. Avtorji menijo, daje to neizogibna posledica gospodarske rasti v vsaki organizaciji, ki se odraža tudi na managementu. Ker so podjetniki investirali privatni kapital, da bi uresničili svoje ideje, je logično pričakovati, da želijo povečati ta kapital. Po drugi strani pa managerji in strokovnjaki v javnih podjetjih nimajo te težnje po povečanju kapitala. Raje dajejo prednost druženju (podpirajo različne klube in društva, humanitarne dejavnosti, …). Razlog je lahko v tem, daje bila Srbija dolgo časa pod vplivom socializma. Posledica tega pa je tudi pomanjkljiva izobrazba managerjev in strokovnjakov in nezmožnost, da bi spremenili način mišljenja. Avtorji predlagajo, naj se managerji in strokovnjaki usmerijo svoj osebni razvoj v znanjske delavce, ki izmenjujejo znanje.
Ključne besede:Srbija, javna podjetja, vodenje, podjetništvo, zasebna podjetja, podjetniki, managerji, poslovna uspešnost, delovna uspešnost, razvojna strategija, cilji


Zbirka

To gradivo je del naslednjih zbirk del:
  1. Organizacija

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici