| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Quality registers in professional health care educations : knowledge gaps and proposed actions
Avtorji:ID Nordin, Annika (Avtor)
ID Palm Ernsäter, Torie (Avtor)
ID Bergman, Bo (Avtor)
Datoteke:.pdf Organizacija_2014_Nordin,_Ernsäter,_Bergman_Quality_Registers_in_Professional_Health_Care_Educations_Knowledge_Gaps_and_Proposed_Actions.pdf (323,30 KB)
MD5: D025C56913E0D4745EBB13BDFC80F6D5
PID: 20.500.12556/dkum/db1aac4a-09e3-4ba2-9cc2-04c14e5efd5e
 
URL http://www.degruyter.com/view/j/orga.2014.47.issue-4/orga-2014-0022/orga-2014-0022.xml
 
Jezik:Angleški jezik
Vrsta gradiva:Znanstveno delo
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:FOV - Fakulteta za organizacijske vede
Opis:Background and purpose: The use of quality registers has increased rapidly in Sweden and they are identified as beneficial for health care competitiveness. A quality register is a structured gathering of patient information, to improve health care. However, the introduction of quality registers in health care organisations presupposes that employees know how to use them in quality improvement. Disconnections, or knowledge gaps, concerning quality registers hamper the possibilities to take advantage of them. Taking departure in professional health care educations, the purpose with the paper is to identify and explore knowledge gaps concerning quality registers. A second purpose is to propose actions to bridge the gaps. Methodology/Approach: In 2012 50 semi-structured telephone interviews were completed and the material analysed in the search for knowledge gaps. Results: Five knowledge gaps were found. Some professional health care educations teach improvement knowledge, but they have difficulties integrating quality registers as a resource in teaching. Quality registers do not sufficiently cooperate with professional health care educations and county councils do not generally include learning of quality registers in clinical placements/practicums. Conclusion: Professional health care educations need forums where they can collaborate with others to jointly explore how learning of quality registers can be integrated. There are promising approaches.
Ključne besede:quality registers, quality improvement, health care
Status publikacije:Objavljeno
Verzija publikacije:Objavljena publikacija
Leto izida:2014
Št. strani:str. 245-253
Številčenje:Letn. 47, št. 4
PID:20.500.12556/DKUM-69399 Novo okno
ISSN:1318-5454
UDK:614.25:37
COBISS.SI-ID:279221760 Novo okno
DOI:10.2478/orga-2014-0022 Novo okno
ISSN pri članku:1318-5454
NUK URN:URN:SI:UM:DK:ZDHP0TCQ
Datum objave v DKUM:22.01.2018
Število ogledov:1171
Število prenosov:153
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:Ostalo
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Gradivo je del revije

Naslov:Organizacija : revija za management, informatiko in kadre
Skrajšan naslov:Organizacija
Založnik:Moderna organizacija
ISSN:1318-5454
COBISS.SI-ID:610909 Novo okno

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:22.01.2018

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Naslov:Registri kvalitete pri izobraževanju zdravstvenih poklicev : vrzeli v znanju in predlagane akcije
Opis:Ozadje in namen: Uporaba registrov kvalitete na Švedskem je hitro narasla: registri veljajo za koristne pri izboljšanju konkurenčnosti zdravstva. Register kvalitete je strukturirana zbirka informacij o pacientih, katere namen je izboljšati zdravstveno varstvo. Uvajanje registrov kvalitete v organizacijah zdravstvenega varstva predpostavlja, da zaposleni vedo, kako jih uporabljati za izboljšanje kvalitete. Vrzeli v znanju v zvezi z registri kvalitete zmanjšujejo možnosti, da bi jih uporabili pri izboljšanju kvalitete. Poglavitni namen tega članka je ugotoviti in raziskati vrzeli v znanju v zvezi z registri kvalitete. Nadaljnji namen je predlagati akcije s katerimi bi lahko zapolnili te vrzeli. Metodologija/ pristop: V letu 2012 smo izvedli 50 delno strukturiranih telefonskih intervjujev in analizirali zbrane podatke s ciljem identificirati vrzeli v znanju. Rezultati: Ugotovili smo pet vrzeli v znanju. Nekatere zdravstvene izobraževalne institucije poučujejo izboljševanje znanja, a imajo težave z vključitvijo registrov kvalitete kot resurs pri poučevanju. Registri kvalitete pa ne sodelujejo dovolj z izobraževalnimi inštitucijami in občinski sveti v splošnem ne zahtevajo, da se registri kvalitete vključijo v klinične izobraževalne praktikume. Zaključek: Zdravstvene izobraževalne ustanove rabijo forume kjer bi lahko sodelovale in skupaj z drugimi proučile kako bi lahko znanje o registrih kvalitete vključili v izobraževanje. Nekateri pristopi se kažejo obetajoči.
Ključne besede:zdravstvo, zdravstveni delavci, izobraževanje, znanje, kvaliteta


Zbirka

To gradivo je del naslednjih zbirk del:
  1. Organizacija

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici