SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:Pomen tiskanih grafičnih vsebin pri vizualizaciji blagovne znamke
Avtorji:Fišer, Norman (Avtor)
Duh, Matjaž (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf UN_Fiser_Norman_2017.pdf (4,78 MB)
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga (mb11)
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Opis:V diplomskem delu smo se lotili raziskave s področja tiskanih medijev, oglaševanja, množične komunikacije, grafičnega oblikovanja in trženja. Začeli smo s teoretično razlago komunikoloških okvirov tiskanih medijev, natančneje tiskanih promocijskih materialov in reklamnih grafik, kjer smo predstavili njihovo vlogo v današnji družbi in procese, ki se skrivajo za njimi. V razlagi na konkretnem primeru (Zavarovalnica Sava d. d.) smo predstavili priročnik celostne grafične podobe in opravili anketni vprašalnik, s pomočjo katerega smo lahko analizirali vlogo tiskanih grafičnih vsebin pri vizualizaciji blagovne znamke.
Ključne besede:tiskani mediji, blagovna znamka, celostna grafična podoba, vizualne komunikacije
Leto izida:2017
Založnik:N. Fišer
Izvor:[Maribor
UDK:655.26(043.2)
COBISS_ID:21208854 Povezava se odpre v novem oknu
Licenca:CC BY-NC-ND 4.0
To delo je dosegljivo pod licenco Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Število ogledov:637
Število prenosov:46
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:KTFMB - FERI
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Meaning of printed graphic contents in brand visualisation
Opis:The topic of this thesis was an analysis of printed media, advertising, mass communication, graphic design and marketing. The theoretical part explained various aspects of printed media that relate to communication. The main focus of the thesis was printed promotional materials and advertising graphics. We explained their role in today's society and the processes that are connected to it. The empirical part was a study of the insurance company Zavarovalnica Sava d. d. and its corporate visual identity manual. After conducting a survey, we were able to analyze the effects of printed graphic contents on brand visualization.
Ključne besede:print media, trademark, corporate visual identity, visual communication


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici