Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
Web graphic organizers as an advanced strategy for teaching science textbook reading comprehension
Avtorji:
ID
Ropič Kop, Marija
(Avtor)
ID
Kordigel Aberšek, Metka
(Avtor)
Datoteke:
Problems_of_Education_in_the_21st_Century_2012_Ropic,_Kordigel_Abersek_Web_graphic_organizers_as_an_advanced_strategy_for_teaching_scien.pdf
(1,22 MB)
MD5: D32459017D8D82C7F9A40AC3BE86231A
PID:
20.500.12556/dkum/7815670f-4011-43af-a3d6-6aa900f00172
http://www.scientiasocialis.lt/pec/node/696
Jezik:
Angleški jezik
Vrsta gradiva:
Članek v reviji
Tipologija:
1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:
PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:
This paper presents the results of the 5 months experiment in which the influence of using a web graphic organizer in the science literacy curriculum was observed. The interest of the study was focused on the quality and quantity of learning/understanding the explicatory text description from the science textbook. The experiment included students at the age of 8-9 years. Science and L1 class were integrated for this purpose: teachers were instructed to use web graphic organizer as a tool for visualizing the text structure on the level of concrete cognitive operations. The results show the effect of using the web graphic organizer on students' competence to find out what in the science textbook text is important, on the level of text comprehension and on the competence of comparing new information with the previous knowledge.
Ključne besede:
education
,
reading comprehension
,
science
,
textbooks
,
teacher training
Status publikacije:
Objavljeno
Verzija publikacije:
Objavljena publikacija
Leto izida:
2012
Št. strani:
str. 87-99
Številčenje:
Letn. 41
PID:
20.500.12556/DKUM-69300
ISSN:
1822-7864
UDK:
37.01
COBISS.SI-ID:
19165704
ISSN pri članku:
1822-7864
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:EXNGB3KK
Datum objave v DKUM:
19.12.2017
Število ogledov:
1400
Število prenosov:
242
Metapodatki:
Področja:
Ostalo
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
Kopiraj citat
Skupna ocena:
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Gradivo je del zbornika
Naslov:
Current tendencies and problems in education
COBISS.SI-ID:
19164936
Gradivo je del revije
Naslov:
Problems of education in the 21st century
Skrajšan naslov:
Probl. educ. 21st century
Založnik:
Scientific Methodical Center "Scientia Educologica", Scientific Methodical Center "Scientia Educologica", Scientific Methodical Center "Scientia Educologica", Scientia Socialis, Scientific Methodical Center "Scientia Educologica", Scientia Socialis
ISSN:
1822-7864
COBISS.SI-ID:
16096008
Licence
Licenca:
CC BY 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva 4.0 Mednarodna
Povezava:
http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.sl
Opis:
To je standardna licenca Creative Commons, ki daje uporabnikom največ možnosti za nadaljnjo uporabo dela, pri čemer morajo navesti avtorja.
Začetek licenciranja:
19.12.2017
Sekundarni jezik
Jezik:
Slovenski jezik
Ključne besede:
vzgoja in izobraževanje
,
bralno razumevanje
,
naravoslovje
,
učbeniki
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj