SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:Teaching with analogies : examples of a self-healing porous material
Avtorji:Aberšek, Boris (Avtor)
Datoteke:.pdf Problems_of_Education_in_the_21st_Century_2016_Abersek_Teaching_with_analogies_examples_of_a_self-healing_porous_material.pdf (449,10 KB)
 
URL http://www.scientiasocialis.lt/pec/node/1005
 
Jezik:Angleški jezik
Vrsta gradiva:Znanstveno delo (r2)
Tipologija:1.03 - Kratki znanstveni prispevek
Organizacija:FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
Opis:As disciplines reach maturity, a dynamic meta-structure is needed, which facilitates merging and new divisions of disciplines. Under such a meta-structure, the disciplines propel the evolution of knowledge, but adapt themselves when driving forces emerge sufficient to provoke their adaptation (Suarez-Orozco, Satin-Bajaj, 2010). This means that on the science, technology, engineering and math (STEM) education must give transdisciplinary view (Flogie, Aberšek, 2015). Science-education research studies and STEM teachers’ classroom experiences have shown that analogies and transdisciplinar point of view, when used properly, can help make science concepts meaningful to students.
Ključne besede:education, analogies, teaching
Leto izida:2016
Št. strani:str. 4-7
Številčenje:Letn. 70
ISSN:1822-7864
UDK:37.091.3
COBISS_ID:22339848 Povezava se odpre v novem oknu
ISSN pri članku:1822-7864
Licenca:CC BY 4.0
To delo je dosegljivo pod licenco Creative Commons Priznanje avtorstva 4.0 Mednarodna
Število ogledov:249
Število prenosov:13
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:Ostalo
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Gradivo je del revije

Naslov:Problems of education in the 21st century
Skrajšan naslov:Probl. educ. 21st century
Založnik:Scientific Methodical Center
ISSN:1822-7864
COBISS.SI-ID:16096008 Novo okno

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:izobraževanje, analogija, poučevanje


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici