| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Student self-evaluation of seminar activities
Avtorji:ID Sikošek, Darinka (Avtor)
Datoteke:.pdf Problems_of_Education_in_the_21st_Century_2009_Sikosek_Student_self-evaluation_of_seminar_activities.pdf (911,06 KB)
MD5: 2835189463D91778A3D2EB018C88E226
PID: 20.500.12556/dkum/efacd9ef-63b8-41a1-87e1-aa34135d34ca
 
URL http://www.scientiasocialis.lt/pec/node/273
 
Jezik:Angleški jezik
Vrsta gradiva:Znanstveno delo
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
Opis:This study is focused on the curricular innovations of methodological subjects for acquiring of teachers competences at undergraduate education where students as prospective chemistry teachers serve as a goal group. The redesign of seminar as an essential curricular form is based on consistent consideration of topical didactic principles. Research into the optimal performance of seminar work focuses particularly on their organisation, methodology and evaluation. These three model parameters serve to implement student seminar activities in accordance with Bologna teachers competences. Using the descriptive empirical method for students self-evaluation of seminar work defined in methodological subject module of three subjects (Didactics of Chemistry, Experiments and Natural Activities-Mentroship) some efforts in bettering the competence mastery over.
Ključne besede:education, teaching skills, teaching competences, student autonomy, didactic principles, process learning, seminars
Status publikacije:Objavljeno
Verzija publikacije:Objavljena publikacija
Leto izida:2009
Št. strani:str. 109-115
Številčenje:Letn. 14
PID:20.500.12556/DKUM-69288 Novo okno
ISSN:1822-7864
UDK:378.147.091.32
COBISS.SI-ID:17356040 Novo okno
ISSN pri članku:1822-7864
NUK URN:URN:SI:UM:DK:ZXB66ILJ
Datum objave v DKUM:19.12.2017
Število ogledov:1703
Število prenosov:71
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:Ostalo
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Gradivo je del zbornika

Naslov:Challenges of science, mathematics and technology teacher education in Slovenia
COBISS.SI-ID:17294344 Novo okno

Gradivo je del revije

Naslov:Problems of education in the 21st century
Skrajšan naslov:Probl. educ. 21st century
Založnik:Scientific Methodical Center "Scientia Educologica"
ISSN:1822-7864
COBISS.SI-ID:16096008 Novo okno

Licence

Licenca:CC BY 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.sl
Opis:To je standardna licenca Creative Commons, ki daje uporabnikom največ možnosti za nadaljnjo uporabo dela, pri čemer morajo navesti avtorja.
Začetek licenciranja:19.12.2017

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:vzgoja in izobraževanje, učne kompetence, avtonomnost študentov, didaktični principi, procesno učenje, seminarji


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici