Naslov: | Prenova sistema za spremljanje razpoložljivosti storitev procesiranja transakcij s plačilnimi karticami |
---|
Avtorji: | ID Černilogar, Aleš (Avtor) ID Brezavšček, Alenka (Mentor) Več o mentorju... |
Datoteke: | MAG_Cernilogar_Ales_2017.pdf (4,30 MB) MD5: EFF096D20C867A886F3A2E6611B2E5A8 PID: 20.500.12556/dkum/1ab513d5-c8f7-4edb-920e-1c9fd0e53144
|
---|
Jezik: | Slovenski jezik |
---|
Vrsta gradiva: | Magistrsko delo/naloga |
---|
Organizacija: | FOV - Fakulteta za organizacijske vede
|
---|
Opis: | Procesni center izvaja storitve procesiranja transakcij s plačilnimi karticami s pomočjo namenske avtorizacijske aplikacije. Za izvajanje teh storitev ima procesni center s svojimi strankami sklenjene dogovore o nivoju storitev (SLA). Poročila o izpolnjevanju SLA zahtev za te storitve se v procesnem centru izdelajo enkrat mesečno za pretekli mesec, nakar se poročilo o njihovem izpolnjevanju pošlje stranki. V kolikor po krivdi procesnega centra SLA zahteve niso dosežene, se to razume kot nerazpoložljivost storitve, kar ima za procesni center finančne posledice kakor tudi izgubo ugleda.
Težava je v tem, da z obstoječim načinom dela pridobi procesni center informacije o doseganju SLA zahtev in posledično o razpoložljivosti posameznih storitev za pretekli mesec šele konec meseca, kar onemogoča hitro ukrepanje v primeru nedoseganja le-teh.
Namen magistrskega dela je obstoječe procese prenoviti tako, da bo omogočeno »online« spremljanje doseganje SLA zahtev za storitve, ki se izvajajo spomočjo avtorizacijske aplikacije. Ker je procesiranje kartičnih transakcij široko področje, smo se v nalogi omejili na tri storitve avtorizacijske aplikacije, in sicer:
- izvajanje vmesniških procesov do bank in drugih procesnih centrov
- proces osveževanja datotek v bazi avtorizacijske aplikacije
- spremljanje odzivnih časov bank na avtorizacijske zahtevke
Z uvedbo »online« spremljanja doseganja SLA zahtev pridobimo možnost preventivnega ukrepanja ob ugotovljenem odstopanju od zahtev, določenih v SLA. Preventivni ukrepi se odražajo v boljši razpoložljivosti storitev procesnega centra, kar pripomore k večji učinkovitosti in boljšemu ugledu procesnega centra. Poleg tega se lahko sprotne informacije o doseganju SLA zahtev koristno uporabijo pri sklepanju novih ali spremembah obstoječih dogovorov SLA. |
---|
Ključne besede: | razpoložljivost storitev, spremljanje razpoložljivosti, plačilne kartice, procesiranje transakcij, dogovor o ravni storitve (SLA) |
---|
Kraj izida: | Maribor |
---|
Leto izida: | 2017 |
---|
PID: | 20.500.12556/DKUM-69195 |
---|
COBISS.SI-ID: | 7985939 |
---|
NUK URN: | URN:SI:UM:DK:5A4CPKSL |
---|
Datum objave v DKUM: | 22.12.2017 |
---|
Število ogledov: | 1280 |
---|
Število prenosov: | 138 |
---|
Metapodatki: | |
---|
Področja: | FOV
|
---|
:
|
Kopiraj citat |
---|
| | | Skupna ocena: | (0 glasov) |
---|
Vaša ocena: | Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom. |
---|
Objavi na: | |
---|
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše
podrobnosti ali sproži prenos. |