| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:Mobile wallets' business models : refining strategic partnerships
Avtorji:Buchinger, Uschi (Avtor)
Ranaivoson, Heritiana (Avtor)
Ballon, Pieter (Avtor)
Datoteke:.pdf Organizacija_2015_Buchinger,_Ranaivoson,_Ballon_Mobile_Wallets’_Business_Models_Refining_Strategic_Partnerships.pdf (584,86 KB)
MD5: 2D698F289FBF30B868AE5F09FA47FAB2
 
URL https://www.degruyter.com/view/j/orga.2015.48.issue-2/orga-2015-0011/orga-2015-0011.xml
 
Jezik:Angleški jezik
Vrsta gradiva:Znanstveno delo (r2)
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:FOV - Fakulteta za organizacijske vede
Opis:Background and Purpose: Though Mobile Wallets have the potential to entirely substitute their physical predecessor, many Mobile Wallets narrow their operations to one particular feature. This might be because of strategic business- model design choices to position themselves strategically as intermediates between users and business partners (third parties) in more delimited markets. Thus, Mobile Wallet Applications (MWAs) often represent platforms in narrow two-sided market structures. Design/Methodology/Approach: The paper focuses on the economics of such platforms by the means of a business model analysis. It examines how business partners are integrated in four MWAs’ strategies: Key Ring, FidMe, Apple Passbook and Qustomer. Results: The paper shows that MWAs strive to incorporate not only a large quantity of partners but also such with a high brand value (quality of partners) in their organization design. These partners shape their service design since none of the platforms offer products or services themselves. Hence, MWAs are dependent on the third parties’ capacity and willingness to fulfill engagements and meet the customer demands. Conclusion: MWAs - though concerned with the inclusion and management of loyalty points and schemes - do not leverage the possibility to generate revenue via third parties’ loyalty points. Theoretically, MWAs could reward or redeem loyalty points themselves.
Ključne besede:mobile wallets, mobile wallet applications, loyalty schemes, business models, two-sided markets
Leto izida:2015
Št. strani:str. 88-98
Številčenje:št. 2, Letn. 48
ISSN:1318-5454
UDK:336.717.1:004
COBISS_ID:283327488 Novo okno
DOI:10.1515/orga-2015-0011 Novo okno
ISSN pri članku:1318-5454
NUK URN:URN:SI:UM:DK:ZSGWHXC6
Število ogledov:844
Število prenosov:104
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:Ostalo
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Gradivo je del revije

Naslov:Organizacija
Založnik:Fakulteta za organizacijske vede Univerze v Mariboru, Založba Moderna organizacija, Sciendo
ISSN:1318-5454
COBISS.SI-ID:610909 Novo okno

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:04.12.2017

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Naslov:Poslovni modeli mobilne denarnice : izboljšanje strateškega partnerstva
Opis:Ozadje in namen. Čeprav imajo mobilne denarnice potencial, da v celoti nadomestijo svoje fizične predhodnice, veliko ponudnikov mobilnih denarnic omejuje njihovo delovanje na le eno določeno funkcijo. Razlog zato je lahko v tem, da jih zasnova strateško poslovnega modela pozicionira kot posrednike med uporabniki in poslovnimi partnerji (tretjimi osebami) na več ločenih trgih. Aplikacije mobilne denarnice (MWAs) so pogosto postavljene v okolja ozkih dvostran­skih tržnih struktur. Zasnova / Metodologija / pristop. Članek se osredotoča na ekonomiko takšnih platform s pomočjo analize poslov­nega modela. Analizira, kako so povezani poslovni partnerji štirih v strategijah mobilnih denarnicah: Key Ring, FidMe, Apple Passbook in Qustomer. Rezultati. Članek pokaže, da si aplikacije mobilnih denarnic prizadevajo vključiti v svojo organizacijsko strukturo ne le veliko število partnerjev, temveč še posebej partnerje z visoko vrednostjo blagovne znamke (kakovost partnerjev). Ti partnerji oblikujejo zasnovo njihove storitve, saj nobeno od računalniških okolij ne ponuja izdelkov ali storitev samo po sebi. Zato je uspeh aplikacije mobilne denarnice odvisne od sposobnosti in pripravljenosti partnerjev, da izpolnijo zahtev kupcev. Zaključek. Aplikacije mobilne denarnice - čeprav se tudi ukvarjajo z vključitvijo in upravljanjem točk programov in zvestobe - ne izkoristijo možnosti za ustvarjanje prihodkov prek točk zvestobe tretjih strank. Teoretično bi aplikacija mobilne denarnice sama lahko nagradila ali odkupila točke zvestobe.
Ključne besede:plačilni promet, plačila, plačilni instrumenti, elektronsko poslovanje


Zbirka

To gradivo je del naslednjih zbirk del:
  1. Organizacija

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici