| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Key factors for development of export in Polish food sector
Avtorji:ID Łącka, Irena (Avtor)
ID Stefko, Olga (Avtor)
Datoteke:.pdf Organizacija_2014_Łącka,_Stefko_Key_Factors_for_Development_of_Export_in_Polish_Food_Sector.pdf (316,52 KB)
MD5: 7B88630E575FCC62A57EA28274C6E79F
PID: 20.500.12556/dkum/6b2979ce-4f75-483f-bbff-ec0a9be98cff
 
URL http://www.degruyter.com/view/j/orga.2014.47.issue-2/orga-2014-0007/orga-2014-0007.xml
 
Jezik:Angleški jezik
Vrsta gradiva:Znanstveno delo
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:FOV - Fakulteta za organizacijske vede
Opis:Background: The accession of Poland to the European Union in 2004 facilitated increased exports of food products. It revealed a significant competitive advantage of Polish foreign trade in agri-food products compared to the countries of the ≫old EU≪. After nearly 10 years of Polish membership in the EU, the food sector has still a considerable potential, fostering a further increase in exports. Objectives: The purpose of the paper was an attempt to establish the current determinants for the possibility to increase the exports of the Polish food sector and to identify potential opportunities and potential threats in the future. It was also decided to give an answer to the question whether any of the group factors has a greater impact on the development of exports than the other, and which issues play only a minor role in the development of international exchange. Method: The analysis used involved the review of the relevant literature and forming a group of experts to specify the key factors of success in the food sector export. Basing on the experts research the STEEPVL analysis was carried out. Results: It turned out that apart from a number of organizational, financial and marketing factors the most important are: the level of the IT infrastructure and the fluctuation of the demand on the international markets for the goods offered by the sector. Conclusion: Therefore, the focus on the new distribution channels, integrated company management IT systems and changes in the demand on the market is the key challenge for securing the current potential and for the further development of the sector.
Ključne besede:food sector, exports, key development factors, foresight, STEEPVL method
Status publikacije:Objavljeno
Verzija publikacije:Objavljena publikacija
Leto izida:2014
Št. strani:str. 107-115
Številčenje:Letn. 47, št. 2
PID:20.500.12556/DKUM-69165 Novo okno
ISSN:1318-5454
UDK:338.439.4:339.564(438)
COBISS.SI-ID:279079168 Novo okno
DOI:10.2478/orga-2014-0007 Novo okno
ISSN pri članku:1318-5454
NUK URN:URN:SI:UM:DK:G6BCUXRZ
Datum objave v DKUM:04.12.2017
Število ogledov:1069
Število prenosov:409
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:Ostalo
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Gradivo je del revije

Naslov:Organizacija : revija za management, informatiko in kadre
Skrajšan naslov:Organizacija
Založnik:Moderna organizacija
ISSN:1318-5454
COBISS.SI-ID:610909 Novo okno

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:04.12.2017

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Naslov:Ključni dejavniki za razvoj izvoza prehrambnega sektorja na Poljskem
Opis:Ozadje: Vstop Poljske v EU leta 2004 je omogočil večji izvoz prehrambnih izdelkov na tržišče EU. Pokazalo se je, da ima Poljska pomembne konkurenčne prednosti pri izvozu hrane v primerjavi s “starimi” državami članicami EU. Po 10 letih članstva v EU ima poljski prehrambni sektor še vedno velik potencial za nadaljnje povečanje izvoza. Cilji: Namen članka je ugotoviti ključne dejavnike za nadaljnje povečanje izvoza prehrambnega sektorja in identificirati potencialne priložnosti in grožnje. Namen članka je tudi odgovoriti na vprašanje katera skupina dejavnikov ima večji vpliv na razvoj izvoza prehrambnega sektorja, in kateri dejavniki imajo manjšo vlogo pri razvoju mednarodne menjave. Metoda: Analiza vključuje pregled relevantne literature in oblikovanje skupine ekspertov, da bi lahko opredelili ključne dejavnike uspeha v prehrambnem sektorju . Na osnovi zbranih mnenj ekspertov je bila izvedena STEPVL analiza. Rezultati: Poleg vrste organizacijskih, tržnih in finančnih dejavnikov sta med najbolj pomembnimi dejavniki tudi raven informacijske infrastrukture in fluktuacija v povpraševanju po artiklih, ki jih nudi prehrambni sektor na mednarodnih tržiščih. Zaključek: Zato je ključnega pomena, da se poljski prehrambni sektor usmeri na nove distribucijske kanale, integrirane poslovne informacijske sisteme in fluktuacije v povpraševanju, da bi lahko zagotovili sedanji in bodoči razvoj tega sektorja.
Ključne besede:Poljska, živilska industrija, prehrambeni proizvodi, zunanja trgovina, izvoz, strategija, odločanje


Zbirka

To gradivo je del naslednjih zbirk del:
  1. Organizacija

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici